سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
اهدای 250 جلد کتاب به کتابخانه شهید مطهری مهریز توسط مدیر کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی یزد

مدیر کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی یزد با حضور در کتابخانه شهید مطهری مهریز 250 جلد کتاب با موضوع هنر به این کتابخانه اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیر کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی یزد با حضور در شهرستان مهریز از کتابخانه شهید مطهری این شهرستان بازدید کرد.

وی از کتابخانه به عنوان موجود زنده‌ای که باید در طول زمان زندگی کند یاد کرد و افزود: پس از انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران، در عرصه های مختلفی نظیر ایجاد باشگاه های کتابخوانی، راه‌اندازی کتابخانه‌های مربوط به گروه‌های مختلف اجتماعی مانند کارگران و دانشجویان و همچنین احیا و تقویت کتابخانه انجمن‌های فرهنگی و هنری که تئاتر در راس آن است، فعالیت کردیم.

جوادیان‌زاده بیان کرد:‌ این آمادگی را داریم که در بخش‌های تخصصی نیز ورود کنیم؛ چراکه معتقدیم در دوران سخت کنونی که نشاط و شادی از جامعه تا حدود زیادی رخت بربسته است، می‌توانیم با استفاده از کتاب و کتابخوانی این کمبود را جبران کنیم.

در پایان این مراسم مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تعداد 250 جلد کتاب با موضوع تخصصی هنر به این کتابخانه اهدا کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط