یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
قیمت جارو برقی صنعتی از مرداد 1400 تا 1401 چقدر خواهد بود؟

امروزه یکی از وسایل برقی که وجود آن هم در منازل و هم در کارخانه‌ها بسیار حیاتی و مهم تلقی می‌شود، جارو برقی است، که ما قصد داریم در مورد جارو برقی صنعتی، مزایا و قیمت این وسیله برقی برای شما عزیزان مطالبی را بیان کنیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ امروزه یکی از وسایل برقی که وجود آن هم در منازل و هم در کارخانه‌ها بسیار حیاتی و مهم تلقی می‌شود، جارو برقی است. جارو برقی‌ها دارای انواع گوناگونی هستند از جمله: جارو برقی خانگی، جارو برقی صنعتی و جارو برقی نیمه صنعتی که ما قصد داریم در مورد جارو برقی صنعتی، مزایا و قیمت این وسیله برقی برای شما عزیزان مطالبی را بیان کنیم.

جارو برقی صنعتی که به آن مکنده صنعتی هم گفته می‌شود؛ در واقع یک وسیله کارآمد و پرقدرت با کاربردهای متفاوت است که برای انجام کارهایی مانند نظافت، غبار گیری، جمع آوری انواع آلودگی‌های توده‌ای و سخت و همچنین انتقال مواد، در مکان‌های مختلفی مانند ادارات، مساجد و کارخانه‌های با مساحت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. جارو برقی‌های صنعتی دستگاه‌هایی شامل مکنده، مخزن و یک پمپ هستند که پمپ آنها داخل مخزن قرار دارد.

استفاده از جارو برقی صنعتی چه مزایایی دارد؟
در خصوص مزیت‌های استفاده از جارو برقی‌های صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
صرفه جویی در هزینه‌های بلند مدت
تأمین و تضمین سلامتی افراد حاضر در محیط
سرعت عمل بالا در انجام عملیات نظافت
تأثیر مطلوب در کیفیت نظافت

هنگام انتخاب جارو برقی صنعتی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟
برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و محصول مناسبی را خریداری نمایید، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:
در هنگام انتخاب جارو برقی‌های صنعتی به وسعت مکان مورد نظر توجه کنید، مثلاً برای فضاهای متوسط با متراژ 200 تا 600 مترمربع مکنده صنعتی دوموتوره مناسب کار شما است.
در هنگام انتخاب جارو برقی‌های صنعتی به نوع استفاده آن هم توجه کنید، مثلاً اگر می‌خواهید برای یک کارواش جارو برقی صنعتی انتخاب کنید، نوع دوموتوره یا سه‌موتوره اتوماتیک آن می‌تواند انتخاب مناسبی برای این محل باشد.

زباله‌های هدف، تعداد ساعت استفاده از جارو برقی، مانور پذیری دستگاه و ... از دیگر مواردی هستند که در هنگام انتخاب این محصول باید به آنها توجه کنید.
اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مختلف جارو برقی صنعتی هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پاک یاب مراجعه نمایید و با مشخصات فنی این محصولات آشنا شوید.



هنگام خرید جارو برقی صنعتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟
در هنگام خرید جارو برقی‌های صنعتی در نظر گرفتن نکات زیر به شما کمک می‌کند تا محصول مناسبی را خریداری نمایید:
توجه به قدرت و سرعت مکش جارو برقی
توجه به فیلتراسیون جارو برقی
توجه به توان و قدرت موتور جارو برقی
توجه به مخزن زباله جارو برقی
لازم است بدانید که هرچه میزان قدرت مکش جارو برقی‌های صنعتی بیشتر باشد، به همان اندازه توانایی جارو برقی در مکش مواد سنگین با چگالی بالا نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر این افزایش سرعت مکش جارو برقی‌های صنعتی باعث می‌شود تا فرایند جمع آوری ذرات سبک و غبارگیری نیز بیشتر شده و سرعت عملیات نظافت هم افزایش پیدا کند.

قیمت جارو برقی صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت جارو برقی‌های صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:
نوع مدل جارو برقی
میزان ظرفیت دستگاه
برند و مارک سازنده آن
امکانات و مشخصات فنی دستگاه
قدرت موتور جارو برقی
اگر می‌خواهید بدانید قیمت انواع مختلف جارو برقی صنعتی ایرانی از مرداد سال 1400 تا 1401 چقدر خواهد بود؟! می‌توانید به وب‌سایت پاک یاب مراجعه نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.



جارو برقی صنعتی ایرانی بخرم یا خارجی؟ کدام بهتر است؟
برخی از مشتریان هنگام خرید جارو برقی‌های صنعتی نمی‌دانند به سراغ محصولات داخلی بروند یا اینکه برندهای خارجی را انتخاب کنند. خوب است بدانید که در مقابل جارو برقی‌های صنعتی خارجی، امروزه تولید کنندگان داخلی توانسته‌اند محصولات باکیفیت و مرغوبی را تولید کنند که هم با برندهای خارجی رقابت می‌کند و هم نسبت به آنها قیمت مناسب‌تر و پایین‌تری دارد. با این وجود اگر به دنبال خرید بهترین جارو برقی صنعتی هستید که معیارهای لازم را داشته باشد، ما به شما جارو برقی صنعتی ایرانی را پیشنهاد می‌کنیم؛ به دلیل مزیت‌هایی مثل: کیفیت بالا، دارا بودن خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و کیفیت قطعات.
چنانچه شما عزیزان به دنبال خرید یک محصول داخلی هستید، می‌توانید نمونه‌های متنوع جارو برقی صنعتی ایرانی را در فروشگاه اینترنتی پاک یاب مشاهده نمایید و با مشخصات فنی و قیمت آنها آشنا شوید و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش کنید.



خرید اینترنتی جارو برقی صنعتی
وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که در زمینه فروش جارو برقی‌های صنعتی مشغول به فعالیت هستند، در این میان انتخاب شما می‌تواند فروشگاه اینترنتی تجهیزات نظافتی پاک یاب باشد. این فروشگاه اینترنتی با هدف ارائه باکیفیت‌ترین و جدیدترین تجهیزات نظافتی صنعتی تأسیس شده و فعالیت خود را در زمینه فروش و ارائه محصولاتی از قبیل جارو برقی‌های صنعتی، نیمه صنعتی، سطلی، خانگی، مرکزی، دائم کار و ... آغاز کرده است. اگر قصد خرید جارو برقی صنعتی را دارید که هم مرغوب و باکیفیت باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد، فروشگاه اینترنتی پاک یاب می‌تواند نمونه‌های متنوعی از این محصول را به شما معرفی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها