پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
زمانه و دوران امام هادی(ع) به بازار نشر آمد

انتشارات کتاب جمکران بار دیگر به سراغ یک داستان بلند تاریخی رفته است. داستانی بلند، با عنوان «تنفس در بی‌نهایت» که جزء آثار انگشت‌شماری است که برای امام هادی(ع) منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «تنفس در بی‌نهایت»، عنوان کتابی است که ما را رهسپار کوچه پس کوچه‌های قرن سوم از اصفهان تا سامرا کرده و معرفت‌بخش مخاطبان نسبت به  امام هادی(ع) و زمانه ایشان می‌شود که در  400 صفحه  جذاب و خواندنی، مخاطبان را مهمان سامرا می‌کند.
 
این اثر خواندنی در روز میلاد امام هادی(ع) توسط انتشارات کتاب جمکران و به قلم اسدالله اسدی مبرهن روانه بازار نشر شد.
 
هادی اگر تویی که کسی گم نمی شود
روزگار خفقان و ترس است‌، روزگاری که سایه شوم متوکل عباسی بر تمام سرزمین‌های اسلامی گسترده شده است و امام هادی(ع) و شیعیانش تحت آزار و اذیت شدید مأموران حکومت قرار دارند.
 
محوریت داستان با عبدالرحمن، جوانمردِ عدالتخواهی است که حکومت متوکل عباسی تمام خانواده‌اش را کشته و به دنبال قتل او نیز هستند. نجات او به دست آسیه، عشق را در دل او جوانه می‌زند. اما  او مأموریتی بزرگ برای کشف حق و حقیقت دارد. مأموریتی که به خاطر آن  مجبور به ترک  وطن و تازه عروسش می‌شود و دل به جاده حقیقت می‌سپارد. مسیری که او را به حقیقت اصلی هدایت می‌کند. مسیری که به سامرا منتهی می‌شود... 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها