شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کتاب‌های «التشکیک» و «ارشادالاذهان» در بهاباد رونمایی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی یزد، از کتاب‌های «التشکیک» و «ارشادالاذهان» در شهرستان بهاباد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، در مراسمی با حضور مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، کتاب‌های «التشکیک» و «ارشادالاذهان» از آثار نویسندگان شهرستان بهاباد در این شهرستان رونمایی شد.

جوادیا‌ن‌زاده در این مراسم گفت: همه سازمان‌ها در نشر و بازنشر آثار فاخر گذشتگان همت داشته باشند که این امر می تواند گام بلندی در جهت ثبت این آثار و معرفی آنها به آیندگان باشد.

وی افزود: بخش مهمی از هویت و شخصیت تاریخی شهرستان‌ها در آثار اندیشمندان آن مناطق تبلور یافته است و این کتاب‌های «التشکیک» و «ارشادالاذهان» نیز می‌تواند به عنوان نمونه ای از این آثار باشد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: تاکنون بخشی از آثار ملاعبدالله بهابادی شناسایی شده است و در حال تصحیح و انتشار است که امیدواریم بتوانیم به زودی آنها را گردآوری و منتشر کنیم.

جوادیان‌زاده گفت: فرهنگ کتابخوانی با انتشار کتاب‌های متنوع و ارزشمند توسعه پیدا می‌کند و امیدواریم بتوانیم در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در این مسیر گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط