یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
«در هیاهوی سکوت» به چاپ چهارم رسید

کتاب «در هیاهوی سکوت» تألیف جواد کلاته عربی، شامل زندگی‌نامه شهید عباس ورامینی از سوی نشر 27 بعثت به چاپ چهارم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «در هیاهوی سکوت» تألیف جواد کلاته عربی، شامل زندگی‌نامه شهید عباس ورامینی، رئیس ستاد لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص)، به‌تازگی توسط نشر 27 بعثت به چاپ چهارم رسیده است. این‌ کتاب نخستین‌بار اسفند 97 منتشر شد و خرداد 98 به چاپ دوم رسید. چاپ سوم آن نیز تیرماه سال 99 عرضه شد.
 
این اثر مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها و خاطرات اطرافیان شهید عباس ورامینی و تأثیر این شهید بر دیگران است و کمک می‌کند خواننده با واقعیت زندگی این فرد بزرگوار آشنا شود.
 
کتاب در چهار بخش زندگی شهید عباس ورامینی را روایت می‌کند. در بخش اول به پیشینه آباء و اجدادی شهید ورامینی و در بخش دوم نیز به ماجرای سال‌های انقلاب و لانه جاسوسی پرداخته شده است. بخش سوم و چهارم هم به ورود شهید ورامینی به عرصه جنگ و نحوه شهادت او می‌پردازد.
 
شخصیت شهید ورامینی، فردی تحصیل‌کرده و متمایز از اطرافیان خود بوده است. او در جریان تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان مسئول عملیات منصوب شد و چون به خدمت سربازی رفته و تجربیات زیادی اندوخته بود، پس از تشکیل سپاه و احساس نیاز به نیروهای باتجربه، وارد این نیروی نظامی مردمی شد. شهید ورامینی با وجود مسئولیت و مقامی که داشت، در عملیات‌های مختلف همراه نیروهای رزمنده و شناسایی پیشروی کرده و در منطقه نبرد حضور پیدا می‌کرد.
 
«در هیاهوی سکوت» چهار فصل اصلی با عناوین «محله فراموش‌نشدنی»، «سال‌های پرالتهاب»، «به‌سوی دانشگاه جبهه» و «در هیاهوی سکوت» دارد.

چاپ چهارم این‌کتاب در 376 صفحه به بهای 70 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها