شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
اهالی قلم چهار استان در یزد تجلیل می‌شوند

آئین تجلیل از نویسندگان بومی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد به همراه معرفی آثار آن‌ها در قالب ویژه ‌برنامه «از تبار قلم» با محوریت و میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، رقیه دوست‌فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد گفت: هفتمین ویژه‌نامه «از تبار قلم» که به تجلیل از نویسندگان برجسته استان‌های مختلف کشور اختصاص دارد، به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: هفتمین نشست از سلسله نشست‌های «از تبار قلم» روز یکشنبه ۲۷ تیرماه به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی یزد و به صورت زنده و مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سلسله نشست‌های «از تبار قلم» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به مناسبت «روز قلم» در تیرماه امسال و با هدف ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور در استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: در هفتمین نشست این ویژه برنامه که به میزبانی کتابخانه مرکزی یزد برگزار می‌شود، از نویسندگان مطرح استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد تجلیل می‌شود.

دوست فاطمی‌ها گفت: قاسم سیاسر از استان سیستان و بلوچستان، سیدعلی میرافضلی از استان کرمان، پروانه ماندگاری از استان هرمزگان و حسین مسرت از استان یزد، چهار نویسنده‌ای هستند که میهمان نشست «از تبار قلم» هفتم خواهند بود.

وی افزود: شعرخوانی اعضای منتخب محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی این چهار استان نیز از دیگر برنامه‌های نشست استانی «از تبار قلم» در یزد است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند از طریق لینک محافل ادبی کتابخانه‌های کشور در بستر اسکای‌روم https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این برنامه حضور یابند.

وی افزود: این برنامه همچنین به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی به آدرس http://www.iranpl,ir و صفحات آپارات «iranpl» و اینستاگرام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط