چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
اهالی قلم چهار استان در پایتخت کتاب ایران تجلیل می‌شوند

آیین تجلیل از نویسندگان چهار استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و چهارمحال و بختیاری در قالب ویژه‌‌برنامه «از تبار قلم» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، در دومین هفته از برگزاری ویژه‌برنامه ملی «از تبار قلم» که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال اجراست، روز شنبه ۲۶ تیرماه در نشستی مجازی به میزبانی شهر شیراز پایتخت کتاب ایران، از نویسندگان و اهالی قلم استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شود.
 
الهام مزارعی نویسنده کودک و نوجوان از فارس، عبدالکریم مشایخی از استان بوشهر، الله‌بخش آذرپویند از استان کهگیلویه و بویراحمد و قاسم فتاحی از استان چهارمحال و بختیاری چهار نویسنده و اهل قلم کشور هستند که در این نشست از آنها تقدیر می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند در روز یادشده ساعت ۱۰:۳۰ از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel مهمان این برنامه باشند. این ویژه‌برنامه همچنین به‌صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir)، آپارات (iranpl) و اینستاگرام (iranplir) نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پخش خواهد شد.
 
یادآور می‌شود: برگزاری ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برگزار می‌شود؛ رویکردی که پیش از این با برگزاری برنامه‌هایی چون «چهل قلم» و «راویان بالندگی» مورد توجه این نهاد بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها