شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
برگزیدگان باشگاه‌های کتابخوانی فرهنگسراهای شیراز معرفی شدند

اسامی برگزیدگان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فرهنگسراهای شهرداری شیراز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، فرهنگسراهای شهرداری شیراز در راستای برنامه‌های شبکه کودکان دوستدار کتاب شیراز و پایتخت کتاب ایران، 13 باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان را راه‌اندازی کردند که در جام باشگاه‌های کتابخوانی ایران نیز ثبت شدند.
 
کتاب‌های این باشگاه‌ها توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و و ورزشی تهیه شد و از طریق تسهیلگران که از کارکنان مراکر فرهنگی این سازمان هستند در اختیار اعضای باشگاه قرار گرفت.
 
مجموعاً 124 کودک و نوجوان شیرازی  به عضویت این باشگاه‌ها در آمدند که به همه آنها لوح پیوستن به شبکه کودکان دوستدار کتاب شیراز اهدا می‌شود.
 
بیش از 70  اثر در بخش ویدئو معرفی کتاب و نامه به نویسندگان در این باشگاه‌ها تولید شد که دبیرخانه دائمی ترویج کتابخوانی شیراز مستقر در فرهنگسرای کتاب از میان آنها اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

مهراد مرادی  و منا خزاعى از  باشگاه مثبت‌انديشان فرهنگسرای علوی، مبينا رستگار از باشگاه نيايش فرهنگسرای نیایش، غزل قاسمی از  باشگاه جوان فرهنگسرای جوان و پرنيا دقيق از باشگاه ايران زمين فرهنگسرای کتاب در بخش نامه به نویسندگان انتخاب شدند.
 
در  بخش ویدئوی تولید محتوا نیز سياوش رجبی از باشگاه کتابخوانی پرتو فرهنگسراى پرتو، پرستو چاره از باشگاه کتابخوانی شهید مطهری فرهنگسراى مطهرى، ريحانه رحيم‌پور از باشگاه کتابخوانی جوان فرهنگسراى جوان، باران جمشيدى از باشگاه کتابخوانی كودكان لاله فرهنگسرای لاله، فاطمه نادرى و الناز زارع از  باشگاه مثبت‌انديشان فرهنگسرای علوی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها