شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
حضور 409 شرکت‌کننده در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی

409 نفر در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خوزستان شرکت کردند و این آمار نسبت به جشنواره بیست و دوم از رشد 40 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درخوزستان، مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با ارائه گزارشی از بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، گفت: همزمان با پایان مهلت ارسال قصه‌های بخش ملی در سراسر کشور، داوری مرحله استانی در خوزستان از امروز 19 تیرماه آغاز شد.

بهرام دهکردی با اشاره به داوران استانی این جشنواره افزود: هئیت داوران بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی متشکل از:جهان گل محمدی، کارشناس فرهنگی و نماینده انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری خوزستان، آرزو حقیقی، نویسنده، شاعر، مدرس، پژوهشگر، داور و برگزیده جشنواره‌های قصه‌گویی و سیده‌ بی‌بی‌زینب افضلی، نویسنده، پژوهشگر، مدرس، عضو هیئت‌ علمی دانشگاه شهید چمران است که کار پایش اولیه مرحله استانی را در دو بخش (مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی) بر عهده دارند.

وی ادامه داد: داوران این دوره از جشنواره، جهت همسان‌سازی شیوه قضاوت‌ها و داوری‌ها و انتخاب قصه‌گویان برتر، در دوره‌های مجازی آشنایی با سنجه‌های داوری که توسط انجمن قصه‌گویی ایران و واحد آموزش و پژوهش کانون کشور برگزار شد، شرکت کردند.

دهکردی بیان کرد: بنا بر اعلام دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خوزستان، تعداد شرکت‌کنندگان بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره ۴۰۹ نفر است که حدود ۴۰ درصد نسبت به دوره بیست و دوم افزایش مشارکت داشته است.

وی اضافه کرد: جشنواره در دو بخش (مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی) برگزار می‌شود که در هر یک از گروه‌های شرکت‌کننده (زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، دختران و پسران)، سه نفر به عنوان برگزیده و یک نفر شایسته تقدیر انتخاب و معرفی خواهند شد.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان یادآور شد: برگزیدگان استانی این دوره از جشنواره در گروه‌های زنان و مردان، دختران و پسران به مرحله‌ منطقه‌ای راه می‌یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها