پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
آسیب‌شناسی جریان کلان جشنواره علامه حلی از جمله اهداف ماست

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی در آئین تجلیل از دبیرخانه‌های برتر جشنواره علامه حلی کشور گفت: آسیب شناسی جریان کلان جشنواره علامه حلی از جمله اهداف ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، حجت الاسلام  ابوالقاسم مقیمی حاجی در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی و تقدیر از دبیرخانه‌های برتر دوازدهمین دوره این جشنواره با اشاره به اینکه دوره دوازدهم جشنواره علامه حلی به‌صورت سراسری با حضور خواهران و برادران برگزار شد، گفت: خوشبختانه رقابت‌ها در قالب‌های مختلف و در استان‌ها به خوبی شکل گرفت و از منتخبین نیز تقدیر به عمل آمد.
 
وی گفت: جشنواره مدرسه‌ای و توسعه آن افق پیش روی ماست و امسال می‌خواهیم آمار مدارسی که جشنواره علامه حلی در آن‌ها برگزار می شود را افزایش دهیم.
 
مقیمی حاجی ادامه داد: آسیب شناسی جریان کلان جشنواره علامه حلی برای ارتقای سطح آن یکی از مطالبات شورای سیاست گذاری این جشنواره از دبیرخانه آن است و پیشنهاد دادیم در سال 1400 در خدمت حجت الاسلام والمسلمین مازنی به عنوان دبیر جشنواره باشیم.
 
رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی تاکید کرد: ارتقای سطح ارزیابی‌ها از جمله مطالبات شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی است و هدف اصلی جشنواره توسعه و ترویج امر پژوهش در حوزه های علمیه است.
 
وی گفت: دبیرخانه‌های استان‌های قزوین، هرمزگان و اصفهان سه دبیرخانه نمونه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی بر پایه شاخص‌های مختلف انتخاب شدند و مورد تقدیر واقع خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها