دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
آغاز به کار دبیرخانه استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ارومیه

دبیرخانه استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان آذربایجان‌غربی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان غربی، برای انسجام هر چه بیشتر در برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اولین جلسه ستاد استانی این جشنواره برای شرح وظایف اعضا دبیرخانه استانی با حضور خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

خدیجه معصومی در این جلسه گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی کوششی برای ترویج سبک زندگی رضوی در آیینه کتاب است، جشنواره رضوی به عنوان یکی از پویاترین و مهمترین برنامه‌های کتابخوانی کشور، با استمداد از نام و یاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، همه ساله نقش ویژه‌ای در اشاعه فرهنگ منور رضوی در کشور ایفا می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی افزود: اینک در یازدهمین گام از این مسیر پربرکت، با آغاز به کار دبیرخانه استانی جشنواره در آذربایجان‌غربی و همکاری و همدلی فعالان فرهنگی استان در اجرای باشکوه این مسابقه کتابخوانی در استان تلاش خواهیم نمود.

وی ضمن قدردانی از مشارکت گسترده مردم استان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی، گفت: از عموم مردم استان دعوت می‌کنم در این جشنواره کتابخوانی به صورت خانوادگی شرکت کنند.

معصومی بیان کرد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک با ارائه شش عنوان کتاب برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، در قالب‌های نقاشی، پویش کتاب، داستان کوتاه، شعرسرایی، قصه‌گویی، موشن‌گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن، خط نوشته، پوستر و نیز انتشار منابع مرتبط با موضوع جشنواره، تهیه و به صورت الکترونیکی در سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

در پایان این جلسه از تمامی فعالان رسانه‌ای استان نیز دعوت میکنم در تبلیغ و اشاعه افزایش سطح کمی و کیفی برگزاری این جشنواره یاریگر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها