چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
قول مساعدت برای راه‌اندازی کتابخانه سیار در سروستان

فرماندار سروستان برای راه‌اندازی واحد سیار با همکاری فرمانداری و شهرداری این شهر، قول مساعدت داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، پورزارعی که بیش از این در مقام فرمانداری شهرهای بوانات و فراشبند نیز با رویکرد فرهنگی و با حضور در اداره کل و مراکز فرهنگی هنری، از کانون به عنوان تنها مرکز تخصصی کار با کودک و نوجوان نام برده بود، ضمن دیدار با سعیدرضا کامرانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، خواستار همکاری‌های بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر در سروستان شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه بر لزوم راه‌اندازی کتابخانه سیار در سروستان تأکید شد و پورزارعی برای راه‌اندازی واحد سیار با همکاری فرمانداری و شهرداری این شهر، قول مساعدت داد.

او همچنین از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس خواست تا با افزودن بر تعداد مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون در سروستان بر رونق بیش از پیش این مرکز و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان افزوده شود.

سعیدرضا کامرانی با اشاره به فعالیت‌های مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سروستان، فعالیت 56 مرکز ثابت، سیار و پستی در کانون فارس را با توجه به سابقه بیش از 50 ساله آن، گام بزرگی در راه تحقق اهداف کانون که همان پرورش استعدادها و خلاقیت در بین مخاطب کودک و نوجوان عنوان کرد و با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی و تعداد روستاهای سروستان، راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی را در این شهر ضرورتی دانست که در صورت همکاری مسوولان سروستان قابل اجراست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس همچنین خواستار پیگیری و تعیین تکلیف بخشی از زمین پارک محوطه مرکز سروستان و الحاق آن به مرکز با هدف تأمین امنیت، حصارکشی و استفاده از ظرفیت فضا برای برگزاری فعالیت‌های حضوری و اخذ سند مالکیت مرکز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها