جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
برگزاری نشست ادبی «در سوگ آفتاب»/«خلق روح‌الله» رونمایی شد

نشست ادبی «در سوگ آفتاب»، 13 خرداد در خرم‌آباد برگزار شد. رونمایی از کتاب «خلق روح‌الله» نوشته رمضان تیموری از بخش‌های این برنامه بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این برنامه روز پنجشنبه سیزدهم خردادماه به مناسبت سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع)، رحلت امام خمینی (ره) و سالروز شهدای 15 خرداد، با همکاری انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن قلم ایران شعبه لرستان در محل بیت امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان، بر ضرورت حمایت از شعر، تشکیل جلسات نقد و بررسی و جذب و پرورش استعدادهای ادبی در استان تأکید کرد.
 
کریمی؛ رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان نیز حمایت از شعر و شاعران متعهد را رسالت این سازمان دانست و انجمن شعر بسیج استان را یکی از سنگرهای موفق در این عرصه دانست.
 
محمدتقی عزیزیان؛ رئیس انجمن قلم ایران شعبه لرستان و مسئول انجمن شعر بسیج لرستان، با ارائه گزارشی از وضعیت شعر و ادبیات متعهد در استان، بیان کرد که لرستان در سال گذشته مهمترین جوایز شعر کشور را کسب کرده و امروزه به این استان به چشم امید ادبیات انقلاب نگریسته می‌شود.


 
در ادامه رضا مختاری، محمدتقی عزیزیان، حدیث بداق، خاطره خاتون جلدانی، اکبر رشنو و ... سروده‌های خود را در موضوعات برنامه ارائه دادند.

رونمایی از کتاب «خلق روح‌الله» نوشته رمضان تیموری و اهدا جوایز به شاعران مهمان، بخش پایانی برنامه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها