پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
«بی برادر» در اصفهان رونمایی می‌شود

کتاب «بی بردار»، خرده روایت‌هایی از زبان دوستان و همرزمان شهید مدافع حرم جواد محمدی، شامگاه 13 خردادماه در اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آئین رونمایی از کتاب «بی بردار» که در روزهای اخیر از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده، شامگاه امروز (پنجشنبه 13 خردادماه) پس از نماز مغرب و عشاء، همزمان با مراسم سالگرد شهدای مدافع حرم با حضور سردار رحیم نوعی‌اقدم؛ فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه، خانواده شهید، بهزاد دانشگر نویسنده کتاب و دوستان شهید، بوستان شهدای گمنام کوه سفید درچه، واقع در شهر اصفهان، برگزار خواهد شد.  
 
این روزها در شهر درچه از خیلی‌ها که بپرسی جواد محمدی را می‌شناخته‌اند یا نه، احتمالا چندتایی خاطره برایت ردیف می‌کنند. جواد محمدی، جوان دهه هفتادی پرجوش و خروشی بوده که از دوره نوجوانی‌اش هرجا حضور داشته تاثیرگذار بوده است؛ از جوان‌های لات یا داش مشتی که جواد دست‌شان را گرفته و آن‌ها را از بیراهه بیرون کشیده تا بچه‌های هیأت و مسجد و بسیج، از شلوغی‌های سیاسی کف خیابان تا مجتمع هسته‌ای نطنز و معاونت اطلاعات سپاه پاسداران و این آخری سپاه قدس. جواد محمدی با آن روح بی‌قراری که داشت، به همه‌جا سرکشیده و هرجا که بوده، رد پایی از خودش بجا گذاشته که فراموش نمی‌شود. نیروی جهادی که این روزها بین نیروهای جهادگر مدافع سلامت جایش خیلی خالیست و اگر بود حتما دوش به دوش بقیه نیروهای مدافع سلامت، برای سلامتی و آرامش مردمش می‌دوید.
 
برشی از کتاب
«آن روزها تصور من از جواد، یک آدم تندرو و بی‌کله بود که به آدم نمی‌چسبد. خب یک بخشی از این تصور هم به‌خاطر حرف‌هایی بود که بعضی از رفقام می‌گفتند. توی صف نماز جمعه یکی از رفقام جواد را نشان داد. جواد یک صف جلوتر بود. گفت حواست را جمع کن به این آدم حتی نزدیک هم نشوی. این و رفقاش خیلی آدم‌های خطرناکی‌اند. کلی اراجیف دیگر هم درباره‌اش گفت که تو ذهن من از جواد یک دیو ساخته شد. یک آدمی که نمی‌شود دوستش داشته باشی. چه می دانستم بعدها اینجور به همین آدم می‌چسبم و می‌افتم دنبالش. می‌شود مثل برادرم.»
 
«بی بردار» به قلم بهزاد دانشگر در 324 صفحه از سوی انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir و یا ارسال نام کتاب به سامانه 3000141441 اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها