چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مشارکت 852 کتاب‌فروش در بهارانه کتاب

852 کتاب‌فروشی برای مشارکت در بهارانه کتاب 1400 تا امروز 12 خرداد‌ماه در سامانه طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، بعد از گذشت هشت روز از آغاز ثبت‌نام در طرح بهارانه کتاب 1400، شب گذشته  در مجموع 852 کتابفروش در این طرح ثبت‌نام کردند. در طرح بهارانه‌ کتاب که 17 خرداد‌ماه آغاز می‌شود، مشارکت 120 کتاب‌فروش از پایتخت، 651 کتابفروش از مراکز استان و 201 کتاب‌فروش شهرستانی ثبت‌نام کردند.
 
کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین یارانه‌های فصلی، برای تأیید شرکت در بهارانه کتاب 1400 نیاز به ثبت‌نام مجدد نداشتند و کافی بود با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
 
موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.
 
طرح بهارانه کتاب 1400 به مدت 7 روز از 17 تا 24 خرداد‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
طرح‌های فصلی که سال 1394 با عنوان «کتاب‌فروشی به وسعت ایران» آغاز شد و بهارانه کتاب، هفدهمین دوره طرح‌های فصلی محسوب می‌شود. معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 16 طرح گذشته، بیش از 266 میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری طرح تخصیص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها