سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
دومین همایش «بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم» برگزار می‌شود

دومین همایش ملی با عنوان «بازنمایی دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در راستای سلسله نشست‌های مجازی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، 25 خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در فاصله منتهی به اختتامیه دومین همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم، دبیرخانه علمی همایش در نظر دارد پنل‌های تخصصی، متناسب با موضوع محورها را با حضور اساتید، محققان و صاحبنظران به‌صورت حضوری یا وبیناری برگزار کند.

با توجه به زمان برگزاری اختتامیه همایش در هفته دفاع مقدس 1400، از محققان و پژوهشگران دعوت می‌شود با توجه به محورهای پنج‌گانه همایش شامل «بازنمایی ماهیت و ویژگی‌های انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم»، «بازنمایی دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «بازنمایی دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «بازنمایی زمینه‏‌های نظری تحقق تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» و «بازنمایی زمینه‏‌های عملی تحقق تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)»، مقالات خود را تا 31 مردادماه سال‌جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 
همچنین محققان و پژوهشگران می‌توانند از طریق دبیرخانه علمی همایش و روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نظرات و سؤالات خود را مطرح کنند.

زمان برگزاری پنل‌های تخصصی در هر محور همایش از طریق سایت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس https://iranhdm.ir و نیز سایت دومین همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم drd.iranhdm.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها