دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
دوفصلنامه «نسیم آرامش» راه‌اندازی شد

دوفصلنامه داخلی روان‌شناختی، تحصیلی و خانوادگی با عنوان «نسیم آرامش» در جامعه الزهرا (ع) راه‌اندازی شد.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، دوفصلنامه داخلی روان‌شناختی، تحصیلی و خانوادگی با عنوان نشریه داخلی «نسیم آرامش» از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا (ع) راه‌اندازی شده است.

در این نشریه که به صاحب‌امتیازی جامعه الزهرا (ع) و سردبیری حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر اخوی است، به انتشار مقالاتی می‌پردازد که برگرفته از پژوهش‌های مقایسه‌ای در قلمروهای متنوع مشاوره و روان‌شناسی با رویکرد علمی و اسلامی است و نیز نتایج علمی و قابل استفاده‌ای را برای مشاوران و مبلغان فراهم می‌آورد.

رسالت اصلی این فصلنامه مباحث علمی محض در این حوزه نیست، بلکه مقالات، برآورنده نیازهای کاربردی در عرصه مشاوره و انتشار یافته‌های نو و کاربردی با رویکرد اسلامی است تا بتواند نیاز مخاطبان را مرتفع سازد.

این نشریه آماده دریافت مقالات، تجارب سودمند، پیشنهادات و انتقادات سازنده مشاوران، اساتید، مبلغان، فارغ‌التحصیلان و طلاب سطح چهار و همه صاحب‌نظران و کارشناسان در این عرصه است.

تاکنون یک شماره از این نشریه به چاپ رسیده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده نشریات جامعه الزهرا (ع) به نشانی https://pjh.jz.ac.ir/post/4963  مراجعه کنند.

پژوهشگران این عرصه آثار خود می‌توانند به پست الکترونیک moshavereh.j@gmail.com  ارسال کنند یا با شماره تلفن 32112030-025 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها