یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
برنده سومین دوره جایزه ادبی محمد قهرمان معرفی می‌شود

مراسم اختتامیه سومین دوره جایزۀ ادبی استاد محمد قهرمان با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی مراسم معرفی و تقدیر از برگزیده سومین دوره جایزه ادبی استاد محمد قهرمان، ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ به صورت مجازی و حضوری با تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
 
در این مراسم که به همت مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی و با هدف گسترش و اعتلای زبان و ادب پارسی و به‌ منظور پاسداشت یاد و خاطره استاد قهرمان، پژوهشگر و شاعر برجسته و رئیس اسبق کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد، دکتر مریم موذن، دانشیار مطالعات اسلامی و خاورمیانه در دانشگاه لویی ویل کنتاکی آمریکا سخنرانی خواهد كرد.
 

 
یادآوری می‌شود، در نخستین دوره در اردیبهشت‌ ۱۳۹۷، کتاب تذکره نفایس‌المآثر اثر کامی قزوینی به تصحیح دکتر سعید شفیعیون، عضو هيات علمی دانشگاه اصفهان برگزیده و در دومین دوره در اردیبهشت‌ ۱۳۹۸، کتاب رسائل طغرای مشهدی به تصحیح سید محمد صاحبی اثر شایسته تقدیر شد.
 
مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه ادبی استاد محمد قهرمان به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها