شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
تمدید مهلت شرکت در جشنواره علامه حلی

مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره کشوری و هشتمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) ویژه طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور تا پایان خردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با توجه به در خواست‌های متعدد طلاب، مهلت شرکت در جشنواره علامه حلی (ره) تا پایان روز شنبه ۳۱ خرداد ماه تمدید و علاثه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سامانه اینترنتی جشنواره ثبت کنند.
 
هشتمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا (ع)، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.
 
آثار ارسال شده توسط طلاب خواهر و برادر هر استان، ابتدا در دبیرخانه‌های مدرسه‌ای جشنواره در هر دو مرکز بررسی شده و سپس، آثار برتر هر مدرسه ضمن تجلیل در همان مدرسه، جهت رقابت استانی به دبیرخانه‌های جشنواره در مراکز استان‌ها ارسال می‌شود.
 
آثار برگزیده مرحله استانی نیز ضمن تجلیل در مراسم اختتامیه جشنواره در همان استان، جهت رقابت کشوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره در قم ارسال خواهند شد.
 
محور موضوعی جشنواره با عنوان «علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین» است و به مناسبت یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه‌های علمیه، کلان‌موضوع «حوزه و جامعه؛ گذشته، حال، آینده» به عنوان بخش ویژه جشنواره سیزدهم تعیین شد.
 
گروه‌های علمی پژوهش در این دوره از جشنواره شامل تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات، علوم انسانی (مرتبط با حوزه دین) هستند.
 
حداکثر سن عمومی شرکت‌کنندگان در سیزدهمین جشنواره علامه حلی (ره) می‌بایست ۳۱ سال (متولدین ۱۳۶۸/۰۱/۰۱ و بعد از آن) باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها