یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
یارانه خرید کتاب کودک و نوجوان در استان فارس الکترونیکی شد

رئیس انجمن کتاب استان فارس اعلام کرد: امکان استفاده اعضای باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از یارانه خرید کتاب الکترونیک فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، جمشید رضایی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور در پی همه‌گیری ویروس کرونا و برای تسهیل و تسریع دسترسی اعضای باشگاه‌های کتابخوانی به کتاب‌های دلخواه، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری طاقچه و دانی (پلتفرم‌های کتاب الکترونیک) امکان خرید کتاب را علاوه بر شیوه مرسوم و از طریق کتابفروشی‌های عضو طرح از طریق سایت و اپلیکیشن دانی و طاقچه (کتاب دیجیتال) فراهم کرده است.
 
رئیس انجمن کتاب استان فارس، افزود: اعضای باشگاه‌های کتابخوانی با وارد کردن کد ملی می‌توانند اقدام به ثبت‌نام و خرید کتاب الکترونیک کنند و با پرداخت فقط ۳۰ هزار تومان، امکان استفاده از ۳۵۰۰ عنوان کتاب دیجیتال (متنی و صوتی) به ارزش ١٠٠ هزار تومان به‌مدت یک سال داشته باشند و مبلغ ۳۰ هزار تومان از طرف معاونت امور فرهنگی و ۴۰ هزار تومان از طرف پلتفرم پرداخت می‌شود.
 
رضایی در پایان بیان کرد: اعضای باشگاه‌های کتابخوانی با ثبت‌نام در سایت و اپلیکیشن طاقچه می‌توانند ۵ کتاب با ۷۰ درصد تخفیف خریداری کنند که ۳۰ درصد تخفیف از طرف معاونت امور فرهنگی و ۴۰ درصد تخفیف از طرف پلتفرم طاقچه است. فقط کافی است در هنگام خرید هر کتاب گزینه «کد تخفیف دارم» را انتخاب و کد ملی خود را وارد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها