چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
مسابقه کتابخوانی «سیری در نهج البلاغه» در خوی برگزار می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: مسابقه کتابخوانی «سیری در نهج البلاغه» با مشارکت مدیریت فرهنگی و اجتماعی و کانون مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

هادی درستی، رییس اداره کتابخانه‌های عموی شهرستان خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی با مشارکت مدیریت فرهنگی و اجتماعی و کانون مساجد این شهرستان مسابقه کتابخوانی «سیری در نهج البلاغه» را برگزار می‌کند.
 
وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند سوالات مسابقه را با مراجعه پیام‌رسان واتساپ و یا صفحه اینستاگرامی نشانی‌های درج شده دریافت کنند.
 
درستی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در مسابقه 23 اردیبهشت ماه سالجاری است، گفت: از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.
 
رییس اداره کتابخانه‌های عموی شهرستان خوی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقه در 2 رده سنی نوجوانان و بزرگسالان خواهد بود و در هر رده به 15  سوال باید پاسخ صحیح داده شود.
 
وی افزود: همچنین اگر تعداد نفرات برگزیده در مسابقه کتابخوانی«سیری در نهج البلاغه»  از 5 نفر بیشتر باشد، اهدای جوایز  به قید قرعه خواهد بود.

درستی بیان کرد: نهج‌البلاغه و اندیشه‌هاى کلامى، تلقى نهج‌البلاغه از عبادت، حکومت و عدالت، ارزش دنیا از نظر قرآن و نهج‌البلاغه مهمترین موضوع‌هاى بحث شده در این کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها