پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
سومین جایزه جمالزاده برای تمام فارسی زبانان

دبیر اجرایی سومین دوره جایزه ملی جمالزاده با اعلام شرایط شرکت در این جشنواره داستانی گفت: تمام فارسی زبانان امکان شرکت در این جایزه را دارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اصفهان، الهه رضایی گفت: سومین دوره جایزه ادبی جمالزاده از تمام داستان­‌نویسان فارسی‌زبان دعوت می‌کند تا با شرکت در آن یک بار دیگر مخاطبان را به ضیافت کلمه و روایت مهمان کنند.

دبیر اجرایی سومین دوره جایزه ملی جمالزاده ادامه داد: امسال در دو بخش داستان کوتاه و ناداستان (non-fiction) میزبان آثار نویسندگان خواهیم بود.

وی افزود: در بخش ناداستان  پذیرای روایت‌هایی با موضوع «کرونا» خواهیم بود تا این سال‌های منتهی به پایان قرن را به امید عافیت در خاطره ادبیات این جایزه ثبت کنیم.
 
رضایی گفت: بخش داستان کوتاه این جشنواره شامل موضوع اصفهان و آزاد می‌شود. در بخش اصفهان چنان که از نامش پیداست، پذیرای آثاری درباره این شهر هستیم و در این بخش داستان­‌هایی مورد توجه قرار خواهند گرفت که با محور قراردادن ویژگی­‌های اصفهان به کاوش زوایای پیدا و پنهان شهر پرداخته باشند.

دبیر سومین جایزه جمالزاده گفت: به ‌پاس بزرگداشت خلاقیت نویسندگان و ارتقای سطح داستان­‌نویسی فارسی، نیز به‌ سان سال­‌های قبل، بخش آزاد این ‌مسابقه پذیرای آثار داستانی با موضوع آزاد است.
 
یادآور می شود علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در سومین دوره جایزه جمالزاده تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در سایت www.jamalzadehaward.ir ثبت‌نام کنند و اختتامیه این جایزه نیز تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه، جوایز سومین دوره جایزه جمالزاده، بدین شرح است:
بخش داستان
اصفهان:
جایزه نفر اول: تندیس جایزه، لوح تقدیر، ۱۴ میلیون تومان
 جایزه نفر دوم: لوح تقدیر، ۱۲ میلیون تومان 
جایزه نفر سوم: لوح تقدیر، ۱۰ میلیون تومان
 
 آزاد:
جایزه نفر اول: تندیس جایزه، لوح تقدیر، ۱۰ میلیون تومان
جایزه نفر دوم: لوح تقدیر، ۸ میلیون تومان
 جایزه نفر سوم: لوح تقدیر، ۶ میلیون تومان
 
بخش ناداستان
اصفهان:
جایزه نفر اول: تندیس جایزه، لوح تقدیر، ۸ میلیون تومان
جایزه نفر دوم: لوح تقدیر، ۶ میلیون تومان
جایزه نفر سوم: لوح تقدیر، ۴ میلیون تومان
 
کرونا:
جایزه نفر اول: تندیس جایزه، لوح تقدیر، ۵ میلیون تومان
جایزه نفر دوم: لوح تقدیر، ۴ میلیون تومان
جایزه نفر سوم: لوح تقدیر، ۳ میلیون تومان.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها