شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
«ملیکا، عروس آسمانی» به انگلیسی ترجمه می‌شود

کتاب «ملیکا، عروس آسمانی»، نوشته فاطمه ارشدی، نویسنده و پژوهشگر پاسارگادی توسط کرامت یزدانی (اشک)، نویسنده و مترجم شیرازی به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، فاطمه ارشدی، نویسنده این رمان در خصوص هدف از ترجمه این کتاب، گفت: هدف از ترجمه این کتاب به زبان انگلیسی این است که بسیار مایلم تا همه مردم جهان با مطالعه رمان عاشقانه «ملیکا، عروس آسمانی» لذت ناب و نایاب اتصال به آسمان و عشق فراگیر آن را تجربه کنند؛ چراکه این کتاب، داستان عشق شورانگیر دختری را حکایت می‌کند که زاده دیار مغرب زمین و نوه امپراتور مقتدر روم باستان است. بانویی که معشوق والایش را در رؤیایی مکاشفه گونه خود می‌بیند و دل از کف داده و عاشق او گشته و از خواب و خوراک می‌افتد. بانویی که اوصاف آسمانی‌اش در انجیل بیان شده است و دست تقدیر او را در جنگی نا خواسته به دیار محبوبش می‌رساند و بعد از وصال یار، مادر ابر مرد والایی می‌شود که منجی عالم بشریت است و سرانجام به امر پروردگار یکتا، فرمانروای بی‌همتای گیتی خواهد شد و جهانیان لاجرم در برابر عظمتش زانو خواهند زد و  آن روز هرگز دیر نخواهد بود...!
 
ارشدی تاکید کرد: با مطالعه این کتاب، منجی جهان را که در ادیان مختلف، در وصف او سخن‌ها رانده شده، بهتر می‌توان شناخت و او کسی نیست جز «مهدی فرزند محمد» که آخرین فرستاده خدا است. به امید ظهور سبزش!
 
وی ادامه داد: با مطالعه این رمان عاشقانه، سفری و گذری عاشقانه در تاریخ خواهید داشت و زیباترین ملودی عشق به مخاطبان هدیه می‌شود.
 
کرامت یزدانی (اشک)، مترجم این کتاب نیز به خبرنگار ایبنا، گفت: «ملیکا، عروس آسمانی»، قصه عشق و دلدادگی نرگس، مادر امام زمان (عج) و با نگاهی نوین و عاشقانه است. ترجمه این رمان می‌تواند تاثیر مثبتی در خصوص ادبیات داستانی به ویژه اینکه در خصوص مادر مکرمه منجی موعود است در جوانان کشورهای دیگر داشته باشد. 
 
وی در خصوص نشر ترجمه این رمان تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم این کتاب را در اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰به دست علاقمندان برسانیم.
 
یادآور می‌شود، کتاب «ملیکا، عروس آسمانی»، سومین اثر فاطمه ارشدی در ۳۱۳صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات نویسندگان پارس در دی‌ماه سال ۹۹ در شیراز منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها