سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
فعالان صنعت چاپ کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

آئین تجلیل از فعالان صنعت چاپ کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران چاپخانه‌های استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این آئین با تسلیت دهه اول فاطمیه و تسلیت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری‌زاده افزود: شهید سلیمانی که امروز به سردار قلوب همه ملت ایران و مسلمین جهان است با شهادت خود  فصل جدیدی را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد کرد.

محمدعلی پیرسبزی در ادامه با تقدیر از حضور نمایندگان چاپخانه‌های استان گفت:  چاپ امروز به‌عنوان یک صنعت شناسنامه‌دار در دنیا شناخته می‌شود و این یعنی  جایگاه مهم این حرفه و تخصص  است به‌طوری که انقلاب صنعتی غرب با اختراع ماشین چاپ صورت گرفت.

وی تجلیل از فعالان صنغت چاپ استان را  تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران این حرفه دانست و بیان کرد: کسانی که در این عرصه  فعالیت می‌کنند، باید بدانند متولی یک کار ارزشمند فرهنگی در جامعه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در ادامه یادآور شد: کار چاپ موضوع حساسی در جامعه است که باید با محوریت قانون پیش رود و قانون‌مداری باید هموار سرلوحه کار چاپخانه‌های استان باشد.

در  این جلسه نمایندگان چاپخانه‌های استان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و سپس از فعالان صنعت چاپ استان تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها