شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره ملی شعر دفاع مقدس

از سوی معاونت ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، مهلت ارسال آثار به دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس تا ۱۵ دی تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در  قم، معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم مهلت ارسال شعر دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس را تا ۱۵ دی تمدید کرد.
 
علاقمندان به شرکت در فرخوان ادبی و حماسی شعر دفاع مقدس، می‌توانند اشعار خود را در محور‌های «چهل سالگی دفاع مقدس و نقش آن در تداوم انقلاب»، «ارتباط دفاع مقدس با جبهه مقاومت»، «جنگ نرم»، «سلامت عمومی جامعه»، «مدافعان سلامت»، «شهدای شاخص»، «شاعران شهید»، «زنان شهیده و پیوند دفاع مقدس با عاشورا و کربلا»، «سیمای سیدالشهدا (ع) در قرآن کریم»، «عاشورا و مدافعان حرم» و نیز «عاشورا و جوانان» از طریق شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در پیام رسان‌های واتساپ، ایتا و سروش ارسال ارسال کنند.
 
شرکت‌کنندگان باید نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس‌شان را به همراه شعر ارسالی درج نمایند.
 
توجه به ویژگی‌های بومی و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها در انتخاب اشعار، از اولولیت برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها