یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
شاعران استان همدان به «جایزه ادبی الوند» فرا خوانده شدند

پس از انتشار فراخوان سومین دوره «جایزه ادبی الوند» در روزهای گذشته، فراخوان استانی این جایزه هم که ویژه شاعران استان همدان است، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، در فراخوان بخش استانی سومین دوره «جایزه ادبی الوند» که ویژه شاعران استان همدان است، آمده است:

«جایزه ادبی الوند» (کتاب سال شعر الوند) در سال سوم برگزاری مانند سال گذشته (دوره دوم) غیر از 2 بخشِ «کتاب سال» و جایزه ویژه به انتخاب «انجمن علمی نقد ادبی ایران»، بخش سومی هم برای «شاعران استان همدان» خواهد داشت. بر همین اساس؛ آیین‌نامه، شرایط و ضوابط جایزه و ارسال اثر به دبیرخانه جایزه به شرح زیر اعلام می‌شود:

جایزه توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و فرایند انتخاب‌ها براساس سیاست‌های جایزه خواهد بود.
جایزه در بخش شاعران استان همدان بدون محدودیت جنسیتی و سنی خواهد بود.
دبیرخانه در قالب‌های کلاسیک و آزاد آثار را دریافت می‌کند.
هر شاعر باید 10 اثر از سروده‌های اخیر خود را به دبیرخانه جایزه ارسال کند.
آثار باید به‌صورت فایل حروفچینی شده به ایمیل jayezeyeadabiealvand@gmail.com یا پیام‌رسان تلگرام  @Ketabesaalealvand ارسال شود.
اطلاعات شاعر، اعم از نام و نام خانوادگی، سن (به خاطر وجود استعداد ویژه در سنین پایین)، شهرستان، تلفن تماس در همان فایل شعرها ارسال شود، آثاری که اطلاعات تکمیلی همراه نداشته باشند، داوری نخواهند شد.
اشعار در کتابی به صورت مجزا، یا به صورت گروهی با شعر دیگر شاعران منتشر نشده باشد.
مهلت ارسال اثر به جایزه تا پایان آذرماه 99 خواهد بود.

همچنین در این فراخوان خطاب به متقاضیان شرکت در بخش استانی سومین دوره جایزه ادبی الوند، تاکید شده است: در صورت انتشار کتاب شعر در سال 98 و تمایل به حضور در بخش ملی جایزه (کتاب سال شعر الوند یا جایزه انجمن علمی نقد ادبی ایران)، می‌توانید فراخوان را از کانال جایزه به آدرس تلگرامی   @jayezeyeadabiealvand دریافت و کتاب را به شیوه‌های اعلام شده ارسال کنید.

آیین پایانی جایزه (به صورت مجازی همزمان) با جایزه کتاب سال شعر الوند خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها