سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کرونا جایزه ادبی «الوند» را به تعویق انداخت

دبیرخانه جشنواره سراسری «جایزه ادبی الوند» علت برگزار نشدن سومین دوره این جشنواره را در موعد مققر، وضعیت وخیم شیوع ویروس کرونا اعلام و تاکید کرد: به محض مساعد شدن شرایط یا اخذ تصمیم درباره چگونگی برگزاری این جایزه در شرایط کرونایی، سومین دوره آن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، دبیرخانه جایزه ادبی الوند اعلام کرد: قطعا جایزه ادبی الوند به عنوان یک رویداد فرهنگی سراسری حائز اهمییت استان همدان در سال 1400 برگزار خواهد شد. تاکنون به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تاکید بر حفظ سلامتی شاعران این جشنواره به تاخیر افتاده است.

دبیرخانه «جایزه ادبی الوند»، شاعران حاضر در این جشنواره سراسری را سفیران فرهنگی استان همدان دانست و اعلام کرد: نیل به اهداف تعریف شده در برگزاری این جشنواره یعنی گردهمایی شاعران و همچنین تحقق گردشگری فرهنگی در شرایط همه‌گیری کویید19 میسر نیست. 

این دبیرخانه نبود سازوکار متناسب با سیاست اصلی برگزاری جشنواره که گردهمایی شاعران است را عامل مهمی در این تصمیم خواند و عنوان کرد: حتی اگر در سال 1400 کرونا ویروس شیوع داشته باشد؛ هیئت اجرایی این جشنواره راهکاری برای برگزاری آن خواهد یافت و قطعا «جایزه ادبی الوند» برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها