یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
عنوان برتر جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشوری به قصه‌گویان خوزستانی رسید

مربی و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان موفق به کسب مقام برتر اولین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اعلام این خبر گفت: آسیه رحمتی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 اندیمشک در بخش ویژه دفاع مقدس اولین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشور، رتبه اول را از آن خود کرد.

بهرام دهکردی افزود: لی‌لی‌ناز زنی‌وند عضو مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از شهرستان اندیمشک و محمدرضا سبحانی مینایی در بخش خردسال جشنواره نیز به‌صورت مشترک به‌عنوان برگزیده این بخش فاع مقدس معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در بخش دفاع مقدس آرام امینی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، آرزو حقیقی مربی کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان فارس و فرزانه ایران‌نژاد مربی کانون استان کرمان نیز رتبه‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.

دهکردی گفت: در این جشنواره که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و با محوریت روستای «شمیل» بندرعباس برگزار شد؛ بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از میان آن تعداد 70 اثر پس از بررسی مجدد توسط هئیت داوران تعداد 20 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که 16 برگزیده آن از مربیان و اعضا مراکز کانون پرورش فکری کشور بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها