دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
جای داستان در صفحه خبرگزاری‌ها خالی است

مسئول باشگاه داستان حوزه هنری استان قم با بیان اینکه جای داستان در خبرگزاری‌ها خالی است، گفت: با همکاری مسئولان خبرگزاری فارس روند انتشار آثار داستانی در خبرگزاری‌ها آغاز شده‌ است و امیدوارم که دیگر خبرگزاری‌ها هم به این عرصه وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با حضور محمد غفاری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم، و سمیه سلطان‌پور مسئول باشگاه داستان در سالن جلسات حوزه هنری استان قم از برگزیدگان فراخوان «روضه داستانی» تقدیر شد.
 
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم با اشاره به مناسبت‌هایی که قابلیت انتشار فراخوان‌های داستانی دارند، گفت: فراخوان «روضه داستانی» شروع خوبی برای فعالیت باشگاه داستان حوزه هنری قم بود اما نباید به کارهای موردی بسنده کنیم.
 
وی اضافه کرد: با برگزاری این فراخوان متوجه شدیم که خوشبختانه این ظرفیت در شهر قم وجود دارد که با هر فراخوان بتوان یک مجموعه داستان منتشر کرد.
 
 در ادامه سمیه سلطان‌پور مسئول باشگاه داستان حوزه هنری قم با ارائه گزارشی، بیان کرد: در مجموع 40 اثر داستانی از سوی داستان‌نویسان قمی ارسال شد که آثار برگزیده به صورت پادکست با صدای نویسندگان در آستانه اربعین حسینی در شبکه‌های مجازی حوزه هنری قم منتشر شد.
 
وی تصریح کرد: جای داستان در خبرگزاری‌ها خالی بود که با همکاری مسئولان خبرگزاری فارس روند انتشار آثار داستانی در خبرگزاری‌ها آغاز شده‌ است و امیدوارم که دیگر خبرگزاری‌ها هم به این عرصه وارد شوند.
 
سلطان‌پور بیان کرد: خوشبختانه داستان موقعیتی ایجاد می‌کند که می‌توان معارف دینی و مباحث اجتماعی و مذهبی را به دور از شعارزدگی مطرح کرد.
  
مسئول باشگاه داستان حوزه هنری استان قم یادآور شد: این نخستن حرکت جمعی بود که پس از تشکیل باشگاه داستان در حوزه هنری قم رقم خورد و دعوت می‌کنم تا دوستان دیگر نویسنده با حضور در فراخوان‌ها و برنامه‌های آتی این باشگاه از فرصت و امکانی که بوجود آمده، استفاده کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها