دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
انتشار رمانی کودکانه درباره خلبان شهید عباس اکبری

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با بیان اینکه برای کودکان و نوجوانان در حوزه دفاع مقدس کاری نشده است، گفت: رمان خلبان شهید عباس اکبری با موضوع کودک و نوجوان به چاپ می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، سیدامیر طباطبایی معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره فعالیت‌های کارگروه کودک و نوجوان کمیته فرهنگی هنری ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: شهید اکبری از شاخص‌ترین شهدای ارتش در استان قم است که رمان زندگی او در حال آماده‌سازی است.
 
طباطبایی اضافه کرد: مراحل مقدماتی کار درخصوص این شهید انجام شده که مراحل نگارش توسط خانم اکرم الف‌خانی شروع شده است.
 
معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یادآور شد: خلبانی و پرواز برای کودکان بسیار جالب است و از این درگاه می‌توانیم گام بلندی در معرفی و الگوسازی شهدا برداریم.
 
وی تاکید کرد: برای کودکان و نوجوانان در حوزه دفاع مقدس کاری نشده است که به شهدا به عنوان قهرمانان ملی نگاه کنند لذا برخی الگوها را از برنامه‌های کشورهای غربی می‌گیرند و نوشت‌افزار کودکان و نوجوانان جامعه نیز از الگوهای غربی پر شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید حرکت علمی در حوزه کودک و نوجوان انجام دهیم، گفت: بحث گام دوم انقلاب باید از حوزه کودک و نوجوان شروع شود تا بتوانیم در حوزه علمی استعدادهایی شناسایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها