چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ امروزه کسب و کارهای بسیاری از پیامک تبلیغاتی در راستای تبلیغات، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی استفاده می‌کنند. همین موضوع سبب شده تا اگر کلمات پنل اس ام اس، پیامک تبلیغاتی و نظیر آن‌ها را در گوگل جست‌وجو کنید، با سرویس‌دهنده‌های مختلف پیامک مواجه شوید که این موضوع انتخاب را برای کاربر دشوار می‌کند.

از آنجایی که انتخاب یک سامانه پیامکی خوب و معتبر بسیار دشوار است امروز قصد داریم تا سامانه پیامکی پیام رسان را به شما معرفی کنیم و به اصلی ترین سؤالی که در ذهن شما در این لحظه پیش می‌آید، پاسخ دهیم: «چرا پیام رسان؟»
 
اعتبار سامانه پیامکی
همان‌طور که می‌دانید اعتبار هر کسب و کاری به مشتریانش است و پنل اس ام اس پیام رسان نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیام رسان در طول بیش از یک دهه فعالیت موفق به ارائه خدمات به میلیون‌ها کاربر شده که در حال حاضر بیش از 280,000 کاربر فعال در حال استفاده از خدمات این سامانه هستند.
 
پنل اس ام اس رایگان
کاربران سامانه پیامکی پیام رسان نیاز به صرف هیچ هزینه ای برای خرید پنل اس ام اس ندارند و می‌توانند به صورت رایگان از تمامی امکانات سامانه استفاده کنند. درواقع کاربران پیام رسان بدون پرداخت هزینه اولیه به کامل‌ترین امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی دسترسی خواهند داشت.
 

مادام العمر و بدون تاریخ انقضا
پیام رسان برای ثبت نام‌های رایگان هیچ محدودیتی در نظر نگرفته و پنل کاربر بدون تاریخ انقضا به صورت مادام العمر فعال و قابل استفاده است و کاربر نیازی به پرداخت هزینه برای تمدید اشتراک سالانه و مسائلی از این دست ندارد. درواقع با یک بار ثبت نام دسترسی به یک پنل همیشگی فراهم خواهد شد و در هر زمان که کاربر نیاز به ارسال پیامک تبلیغاتی داشت می‌تواند تنها با خرید اعتبار از پنل خود استفاده کند.
 
تعرفه ارزان ارسال پیامک
ارزان بودن همیشه اهمیت بسیار زیادی برای مشتریان دارد و به همین دلیل پیام رسان همیشه سعی بر ارائه ارزان ترین تعرفه‌ها برای کاربران خود داشته است. نکته قابل توجه اینجا است که در مقابل این ارزانی، کیفیت ارسال پیامک و یا امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد هیچ تغییری نمی‌کند.
 
آموزش استفاده از پنل اس ام اس
با این که استفاده از سامانه پیامکی نیاز به دانش و مهارت خاصی برای ارسال پیامک تبلیغاتی ندارد اما ویدیوی آموزشی تمامی امکانات پنل در سامانه موجود است و کاربران می‌توانند در صورت نیاز با مشاهده هریک از این ویدیو‌ها استفاده‌های تخصصی‌تری از سامانه پیامکی داشته باشند.

پشتیبانی 5 ستاره
فارغ از نوع خدمات، داشتن یک پشتیبانی خوب و مؤثر برای تمامی ارائه دهنده‌های سرویس‌های خدماتی الزامی است. به همین دلیل پیام رسان جهت اطمینان خاطر کاربران در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 الی 23 در قالب‌های تماس تلفنی، چت آنلاین و تیکت آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات احتمالی است و برای این امر از کارشناسان متخصص و زبده بهره گرفته است.
 
 

امکان بازدید از سامانه قبل از خرید
در این سامانه پیامکی، قابلیتی برای مشتریان در نظر گرفته شده تا بتوانند بدون ثبت نام و خرید اعتبار اقدام به بازدید از سامانه پیامکی و ارسال پیامک تست نمایند. کاربران می‌توانند به راحتی با محیط سامانه آشنا شوند و تمامی امکانات آن را مورد بررسی قرار دهند.
 
بسته‌های تشویقی ارسال پیامک
در راستای کاهش هزینه‌های تبلیغات کاربرانی که ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیشتری انجام می‌دهند، بسته‌های تشویقی یک ستاره و دو ستاره برای کاربران در نظر گرفته شده که می‌توانند با فعالسازی این بسته‌ها، هزینه کمتری برای خرید اعتبار پیامک پرداخت کنند. در واقع با یک بار فعالسازی این بسته‌ها، تخفیف دائمی روی تمامی خریدهای کاربران اعمال خواهد شد.

 

بازگشت وجه پیامک‌های برگشتی به پنل کاربر
در صورتی که در لیست انتخابی کاربر، مخاطبان گیرنده مسدود وجود داشته باشند و پیامک تبلیغاتی برای آن‌ها ارسال نگردد، پیام رسان هزینه‌های مربوط به این پیامک‌ها را  به اعتبار حساب کاربر عودت می‌دهد. بنابراین این اطمینان خاطر وجود خواهد داشت که تنها در صورت رسیدن پیامک به مخاطب، از اعتبار کاربران کاسته خواهد شد.
 
امکان اتصال پنل به سایت و نرم‌افزارهای حسابداری
یکی از محبوب ترین امکانات موجود در سامانه، وب سرویس ارسال پیامک است که به کاربر این قابلیت را می‌دهد تا بتواند پنل اس ام اس خود را به سایت و یا نرم افزارهای مختلف خود که  متصل کنند. در این صورت کاربر می‌تواند از امکانات مربوط به ارسال پیامک نرم افزار خود(برای مثال ارسال پیامک به مشتری‌های ثبت شده در نرم افزار) استفاده کند.
 


خط اختصاصی رایگان
به هر کاربر پیام رسان هنگام ثبت‌نام یک خط اختصاصی هدیه داده می‌شود تا بتوانند علاوه بر ارسال اس ام اس تبلیغاتی، دریافت پیامک نیز داشته باشند. همانطور که از اسم این خطوط پیدا است، شماره این خط مختص به یک کاربر است و همین موضوع قابلیت دریافت پیامک را نیز به کاربر می‌دهد. خطوط عمومی تنها برای ارسال پیامک استفاده می‌شوند و به دلیل اشتراکی بودن قابلیت دریافت را ندارند.
 
امکانات متنوع برای انتخاب مخاطبان
اصلی ترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات، قابلیت تفکیک کاربران است. درواقع با امکانات مختلفی که پیام رسان برای ارسال اس ام اس در نظر گرفته کاربر می‌تواند مخاطبان خود را به درستی مورد هدف قرار دهد. اصلی ترین این امکانات به شرح زیر می‌باشند:
ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان
ارسال منطقه‌ای به تفکیک کد پستی و پیش شماره
ارسال به تفکیک سن و جنسیت مخاطبان
ارسال به مشاغل و اصناف مختلف
ارسال از طریق فایل اکسل
ارسال به آنتن BTS ایرانسل
منشی پیامکی
 
خط خدماتی
یکی از کاربردی ترین امکاناتی که به کاربران پنل اس ام اس پیام رسان داده می‌شود خط خدماتی است که قابلیت ارسال به لیست سیاه (بلک لیست) و مخاطبان گیرنده مسدود را فراهم می‌کند. کاربر خط خدماتی ارسال پیامک‌های خدماتی و اطلاع رسانی به همه مخاطبان است. درواقع ارسال خدماتی قابلیتی برای اطلاع‌رسانی همه شماره‌ها از جمله کسانی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، می‌باشد.
 
گزارش کامل و دقیق ارسال پیامک
کاربران پیام رسان می‌توانند به راحتی از منوی گزارشات، به صورت کلی و جزئی گزارشی از ارسال‌های خود در بازه‌های زمانی مورد نظرشان تهیه کنند. شاید در ظاهر تهیه گزارش اهمیتی نداشته باشد، اما برای این که بتوانید بازخورد تبلیغات خود را مورد بررسی قرار دهید، داشتن یک گزارش دقیق و کامل حتماً مورد نیازتان قرار می‌گیرد.
 


ارسال لینک از طریق پیامک
امروزه بخش عمده‌ای از کسب و کارها، به صورت آنلاین چه از طریق شبکه‌های اجتماعی و چه از طریق سایت، فعالیت می‌کنند. ارسال لینک سایت و یا صفحه این تجارت‌ها در شبکه‌های اجتماعی از طریق اس ام اس می‌تواند راهکار بسیار مناسبی برای معرفی بخش آنلاین کسب و کارشان باشد.
 
برای ثبت نام رایگان و فوری در سامانه پیامکی پیام رسان می‌توانید عدد 111 را به شماره 50002060 پیامک کنید تا کارشناسان پیام رسان در کوتاه ترین زمان جهت ارائه مشاوره‌های تبلیغاتی و بازاریابی از طریق پیامک با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت www.payam-resan.com اقدام به بازدید از پنل اس ام اس پیام رسان و امکانات آن نمایید و در صورت وجود هرگونه سؤال نیز در همان لحظه از چت آنلاین استفاده نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها