پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
با نسل سوم خرید خودرو آشنا شوید

باید بدانید که در حال حاضر بیش از 450 خودرو کارشناسی شده در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک وجود دارد که سلامت آن‌ها از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ بازار امروز خودرو یکی از بازارهایی است که قیمت‌های آن نه به صورت روزانه که به صورت ساعتی تغییر می‌کنند. این تغییرات بیشتر روند صعودی دارند. از این رو حتی یک ساعت تعلل در خرید خودرو می‌تواند منجر به پرداخت خسارت‌های چند ده میلیونی شود. از این رو دیگر شیوه‌های سنتی خرید خودرو که بسیار زمان‌بر هستند، کارایی نخواهند داشت.

در شیوه سنتی شما ناچار خواهید بود چند روز یا حتی چند ماه از وقت خود را برای پیدا کردن خودروی موردنظرتان تلف کرده و با افراد بی‌شماری سروکله بزنید. به علاوه در این شیوه ناچار خواهید بود که با انتخاب هر خودرویی یک هزینه اضافه برای کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو پرداخت کنید. در نتیجه علاوه بر اتلاف زمان‌تان، هزینه‌های زیادی نیز به گردنتان خواهد افتاد. در این مقاله قصد داریم درباره نسل سوم خرید خودرو صحبت کنیم که همراه مکانیک برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.
 
مرحله اول: ثبت سفارش خرید در سایت
در مرحله نخست از خرید خودرو در همراه مکانیک، کافی است یک فنجان چای برای خود ریخته و سایت همراه مکانیک به آدرس hamrah-mechanic.com شوید. در قسمت خرید خودرو، مشخصات خودروی مورد نظر خود را وارد کنید و فرم ثبت سفارش را به صورت کامل پر کنید. پس از پایان ثبت سفارش، مشاوران همراه مکانیک با شما تماس گرفته و مشاوره تخصصی خرید خودرو مورد نظر شما را به صورت تلفنی و کاملا رایگان انجام خواهند داد. همچنین شما می‌توانید از این طریق سایر اطلاعات موردنیاز و یا تغییر در اطلاعات قبلی را به مشاوران گوشزد کنید.
 
مرحله دوم: پیدا کردن خودروی موردنظر از سراسر کشور
از زمان ثبت سفارش در همراه مکانیک کافی است که هفت روز صبر کنید تا بتوانید خودروی موردنظر خود را خریداری کنید. در این هفت روز کارشناسان همراه مکانیک با توجه به قیودی که شما برای خودروی موردنظر خود تعیین کرده‌اید و سقف هزینه پرداختی توسط شما، تمامی گزینه‌های موجود را بررسی می‌کنند. از میان گزینه‌های بررسی شده، حداقل 3 گزینه به عنوان بهترین پیشنهادها انتخاب می‌شوند.

در این مرحله کارشناسان همراه مکانیک تمامی مراحل کارشناسی تخصصی خودرو در محل را بر روی این سه گزینه انجام می‌دهند. بر این اساس تمامی قسمت‌های خودرو از فنی گرفته تا بدنه و شاسی ازنظر سلامت مورد بررسی قرار می‌گیرند. به علاوه خودرو از نظر سالم بودن تجهیزات رفاهی و ایمنی، دست‌کاری کیلومتر، رنگ‌شدگی و تعویض قطعات موردبررسی قرار می‌گیرد. در نهایت قیمت خودرو به طور کارشناسی تعیین می‌شود.
 
باید بدانید که در حال حاضر بیش از 450 خودرو کارشناسی شده در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک وجود دارد که سلامت آن‌ها از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. در نتیجه اگر گزینه‌های پیشنهادی برای خرید از میان خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک باشد، دیگر نیازی به صرف وقت برای کارشناسی خودرو نیست. هرچند که در غیر این صورت باز هم کارشناسان همراه مکانیک، فرایند بررسی کارشناسی و تعیین قیمت را به طور دقیق انجام خواهند داد.
 

 
مرحله سوم: ارائه پیشنهادات به خریدار و بررسی گزینه‌های پیشنهادی
بعد از آماده شدن گزارش کارشناسی خودرو، در صورت مناسب بودن شرایط آن می‌توانید به همراه کارشناس به محل خودرو کارشناسی شده مراجعه کرده و آن‌ را با چشم خودتان مورد بازرسی قرار دهید و از نزدیک با مالک خودرو صحبت کنید.
 
مرحله چهارم: بستن قرارداد و ضمانت‌نامه پرداخت خسارت
بعد از اینکه با مالک خودرو به توافق رسیدید، کارشناس همراه شما برای بار دوم به کارشناسی مجدد خودرو می‌پردازد تا از سلامت خودرو در مدت زمان بین کارشناسی اول و کارشناسی دوم اطمینان حاصل کند. به این ترتیب امکان بروز خطای انسانی در کارشناسی خودرو به صفر خواهد رسید. پس از تایید کارشناس، یک مشاور عقد قولنامه از طرف شرکت به محل خودرو اعزام شده تا قولنامه خودرو شما را با رعایت تمام موارد حقوقی بنویسد و ضمانت نامه پرداخت خسارت کارشناسی تا 7 روز را همانجا به شما تقدیم کند.
 
شیوه‌های سنتی خرید خودرو به دلیل وقت و هزینه زیادی که نیاز دارند، در حال منسوخ شدن هستند. در دنیای امروز بسیاری از افراد به دنبال راه‌های سریع و مطمئن برای رسیدن به اهداف خود هستند. از این رو همراه مکانیک با داشتن 7 سال تجربه کاری در زمینه خرید، فروش و کارشناسی خودرو توانسته بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور را تشکیل دهد که شما با مراجعه به آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و با صرف کمترین هزینه به هدف خود دست پیدا کنید. به علاوه حضور مشاوران خبره همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید خودرو از یافتن خودرو تا بستن قرارداد آن، یکی از مواردی است که باعث دلگرمی خریدار می‌شوند.
 

 
با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها