پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کتاب «ما بعد الحسین» منتشر شد

کتاب «ما بعد الحسین؛ وقتی امام حسین(ع) وارد معادلات زندگی می‌شود» به قلم سیدعلی‌اصغر علوی توسط نشر معارف راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «ما بعد الحسین؛ وقتی امام حسین(ع) وارد معادلات زندگی می‌شود» به قلم سید علی اصغر علوی توسط نشر معارف منتشر شد.

کتاب «ما بعد الحسین» به زندگی آدم بعد از شناخت امام حسین(ع) و حسینی شدن انسان می‌پردازد. از زمانی که خدا جبرائیل را با حسین آشنا کرد و جبرائیل برای توبه حضرت آدم(ع) روضه قتلگاه را خواند آن وقت جهان رنگ و بویی دیگر گرفت. تمام معادلات زندگی بعد از آن به ما قبل الحسین و ما بعد الحسین تقسیم شد و معیار زندگی واقعی حسینی شدن شد. وقتی به این معادلات نگاه می‌کنیم می‌بینیم که حسین(ع) دیگر یک اسم ساده نیست و یک مکتب و جریان است. وقتی جریان می‌شود نقطه آرمانی آن هدف قرار می‌گیرد و تلاش انسان برای رسیدن به آن هدف ارزش‌گذاری می‌شود. ارزش‌گذاری که اتفاقا خدا برای آن حسابی ویژه باز کرده است.

سیدعلی‌اصغر علوی نویسنده این کتاب یک عاشوراپژوه است که کتاب‌های زیاد و پر مخاطبی در باب عاشورا نگاشته است. کتاب‌های «الی الحبیب»، «توجیه المسائل کربلا»، «خادم ارباب کیست؟» و ... به چاپ رسانده و به تازگی کتاب دیگری از وی با نام «پرواز با بال مگس» از همین انتشارات به چاپ رسیده است.

کتاب «ما بعد الحسین» به قلم سیدعلی‌اصغر علوی توسط نشر معارف در 157 صفحه و با قیمت 25000 تومان به چاپ رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها