چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
بزرگترین کتابخانه فرهنگ ایثار و شهادت کشور در باغ موزه استان قم راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم در آئین افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از راه‌انداری بزرگترین کتابخانه فرهنگ ایثار و شهادت کشور در باغ موزه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، فاز اول باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم با حضور امیر منصور ونک معاون بازرسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، بهرام سرمست استاندار قم، سقائیان شهردار قم و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و سخنان ویدیو کنفرانسی رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
 
حجت الاسلام علی لقمان پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با بیان اینکه خدمت به دفاع مقدس را باید وظیفه خود بدانیم، گفت: شهدا همه هستی خود را فدا کردند تا راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل زنده بماند، ما هم باید خدمت به این حوزه را وظیفه خود بدانیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره ظرفیت‌های مهم باغ موزه، در این آیین، بیان کرد: بزرگترین کتابخانه تخصصی با موضوع جهاد، مقاومت، شهید و شهادت و بزرگترین مرکز اسناد تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان از سوی رهبر معظم انقلاب به استان اهدا می‌شود.
 

حجت الاسلام لقمان پور تصریح کرد: دو رشته کارشناسی حرفه‌ای روایت‌گری دفاع مقدس در باغ‌موزه قم در آینده دانشچو می‌پذیرد.
 
این مقام مسئول ادامه داد: برای نخستین بار دانشگاه در باغ‌موزه قم راه‌اندازی می‌شود که برای آن 8 رشته کارشناسی ارشد و یک‌رشته دکترا پیش‌بینی شده است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم یادآور شد: مرکز اسناد انقلاب و دفاع مقدس، سازمان ادبیات و پیشکسوتان، سازمان آموزش و پژوهش، سازمان زنان و سازمان روحانیت در این باغ موزه راه اندازی می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها