سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
برگزیدگان پویش «با کتاب در خانه» در ارومیه تقدیر شدند

کودکان فعال و کتابخوان «کتابخانه بامداد» امید ارومیه و بالو که در پویش ملی «با کتاب در خانه» شرکت کرده بودند، تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، پویش «با کتاب در خانه» بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها در سراسر شروع به کار کرد. در این پویش، کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ‌های کوتاه دو دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند به معرفی کتابی می‌پرداختند که در فضاهای قرنطینه خانوادگی مطالعه کرده‌اند.

در این راستا از کودکان فعال و کتابخوان کتابخانه بامداد امید ارومیه و بالو که در پویش ملی «با کتاب در خانه» شرکت کرده بودند، تقدیر شد.
 

رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، به خبرنگار ایبنا گفت: هدف از این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های مطالعه شده بود.

وی افزود: این پوشش همچنین به دنبال گسترش بهداشت در فضاهای فردی و اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت بود.

این مسئول ادامه داد: در این راستا کودکان فعال و کتابخوان کتابخانه بامداد امید ارومیه و بالو نیز در این طرح شرکت نمودند که دو نفر از آنها برگزیده کشوری شدند و این پویش تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ برای کودکان و نوجوانان ایران و به درخواست آنان تمدید شد.
 
 
بابازداه ادامه داد: طبق اعلام دبیرخانه این پویش کشوری، محدثه حکمت عضو فعال کتابخانه بامداد امید ارومیه و پژمان تیموری عضو کتابخانه بامداد امید بالو برگزیده کشوری شده‌اند.
 

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی افزود: محمدحسین حبیبی از کتابخانه بامداد امید ارومیه، شایان مقتدر، زیلان اکبری، معروف کلشی، یوکابد محمدپور، امیررضا عبدالهی، آیدا میرزائی، یونس خدایی فراز سلیم‌پور، پارسا محمدپور و  آیهان تیموری نیز از کتابخانه بامداد امید بالو نیز در این طرح شرکت کرده‌ و مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها