یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
پویش ملی «ما ملت امام حسینیم» کلید خورد

انتشارات شهید کاظمی در قم با فراهم کردن بسته‌های فرهنگی متناسب با ماه محرم اقدام به راه‌اندازی پویش ملی تحت عنوان «ما ملت امام حسینیم» کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، روضه خانگی یکی از بابرکت‌ترین جلسات روضه بوده است؛ روضه‌هایی که قدمت بعضی از آن‌ها به بیش از ۱۰۰ سال می‌رسد. همچنین در گذشته رسم بوده که در مناسبت‌های گوناگون بیرق‌هایی را سر در خانه‌ها آویزان می‌کردند؛ اما حالا که زندگی آپارتمان‌نشینی رواج پیدا کرده، آن سنت حسنه به‌فراموشی سپرده شده است.
 
انتشارات شهید کاظمی در قم با همکاری مجموعه کتاب هیئت اقدام به طراحی پویش ملی «ما ملت امام حسینیم» کرده است. این پویش که به‌منظور ترویج شعائر حسینی و احیا روضه خانگی برنامه‌ریزی شده، همراه با یک منبر مکتوب است که به نوع خود مجالس و روضه‌های خانگی را به ساده‌ترین شکل برگزار و تقویت می‌کند.
 
این انتشارات بسته‌های ویژه‌ای شامل کتاب قصه کربلا اثر مهدی قزلی، دستمال اشک، بیرق خانگی با شعار «این خانه عزادار حسین است»، عکس شهید سلیمانی و کتاب‌های منتخب و برگزیده با ایام محرم و صفر را در بسته‌بندی آماده و با شرایط ویژه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
 
یادآوری می‌شود، بسته‌های ویژه «ما ملت امام حسینیم» در سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی قابل عرضه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها