سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
«از کارم پشیمان نیستم» منتشر شد

مجموعه داستان «از کارم پشیمان نیستم» اثر محسن سعیدالسادات منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مجموعه داستان «ازکارم پشیمان نیستم» مجموعه‌ای از داستان‌های خیلی کوتاه یا همان داستانک‌های این نویسنده است که به تازگی منتشر شده و روانه بازار کتاب شده است.

چندی پیش نیز رمان «به گواه یک خیال در قاب پنجره» از این نویسنده، توسط نشر داستان منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

نویسنده در مقدمه کتاب، چنین نوشته است: «...اين روزها، چه بخواهيم و چه نخواهيم ديگر ماجرا فراتر از اين رفته است و داستان‌نوشتن به اين شکل، کوتاه و عميق؛ به يکی از انواع و گونه‌های داستان‌نويسی تبديل شده، چرا که دنيای مدرن امروزی، دنيای سرعت است و شتاب؛ پس برای نوشتن و خواندن، مجالی اندک باقی است در اين ميان. اندک مجالی که بتوان کمی از دلمشغولی های روزانه دور شد و خود را ميان خطوط دلنوشته ها و بوی خوش کاغذ و کتاب، رها کرد...»

محسن سعیدالسادات، از جمله نویسندگانی است که نوشتن را از ابتدای دهه 70، با نوشتن شعر شروع کرد و بعد به نوشتن برنامه‌های رادیو و تلویزیون روی آورد و همچنان به همان کار مشغول است. او نوشتن داستان را ابتدا با داستانک تجربه کرد و داستانک‌هایی از او بین سال‌های 81 تا 83 در ستون داستانک صفحه آخر روزنامه همشهری به چاپ می‌رسید. که در سال 1386 نیز تعدادی از این داستانک‌ها در کتابی با عنوان «داستانک‌ها، گزین‌گویه‌های ادبی» با تدوین علیرضا پورامید توسط انتشارات همشهری چاپ و منتشر شد. 

مجموعه داستان «از کارم پشیمان نیستم» بعد از یک رمان و سه مجموعه شعر، پنجمین کتابی است که از این نویسنده منتشر شده است. این اثر از سوی نشر آبارون در قطع رقعی و 86 صفحه با قمت 25هزارتومان منتشر شده است. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها