یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
داستانی از عزت‌الله الوندی درباره کرونا منتشر می‌شود

عزت‌الله الوندی در مجموعه داستان جدیدش به مسائلی پرداخته است که در دنیای امروز اتفاق می‌افتد و بخشی از آن هم به اپیدمی کرونا اختصاص دارد.

عزت‌الله الوندی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره آثار در دست تالیفش گفت: به تازگی کتابی به نام «زام‌زام هستم از هپروت» را نوشته و به انتشارات محراب قلم تحویل داده‌ام. این کتاب جلد دوم کتاب «در جست‌وجوی پریچهر» است که به همراه جلد نخستش از سوی این ناشر منتشر خواهد شد.
 
وی افزود: داستان‌های این مجموعه درباره نوجوانی به نام پوریاست که وارد سرزمین اجنه می‌شود و در آنجا با تعدادی از جن‌ها آشنا می‌شود و با هم ماجراهایی دارند. در این مجموعه به مسائلی پرداخته می‌شود که در دنیا اتفاق می‌افتد و بخشی از آن هم به اپیدمی کرونا اختصاص دارد.
 
این نویسنده حوزه کودک و نوجوان درباره سایر آثار در دست تالیفش نیز توضیح داد: مجموعه پنج جلدی به نام «دم نارنجی» برای کودکان نوشته‌ام و برای چاپ به انتشارات طلایی سپرده‌ام.
 
به گفته الوندی، «دم نارنجی» نام روباهی است که در مکانی نزدیک شهر سکونت دارد و ماجراهایی که با دوستانش دارد دستمایه این پنج قصه شده است.
 
وی همچنین از تالیف رمانی برای نوجوانان خبر داد و گفت: «تیمسار دکمه» هم عنوان رمانی برای نوجوانان است که در آن به نوجوانی پرداخته می‌شود که دچار اختلال اوتیسم است.

عزت‌الله الوندی، نویسنده کودک و نوجوان، داستان‌نویس و شاعر متولد سال 1353 تویسرکان است. او کار نویسندگی را به صورت حرفه‌ایی از سال 76 با چاپ کتاب «فردوسی» آغاز کرد. از جمله آثار دیگر الوندی می‌توان به «مردی که در بالش من راه می‌رود»، «پشت شیشه‌های مات»، «دوباره برمی‌گردی مرد بارانی»، «ایوان بهار»، «جان پاتیس»، «داراب نامه»، «تپه‌های بی‌مهتاب» و «دیو کوچولو بچه آدم» اشاره کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها