دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
برگزیدگان پویش مجازی کتابخوانی خوزستان «در خانه با کتاب می‌مانیم» معرفی شدند

برگزیدگان نخستین پویش مجازی کتابخوانی «در خانه با کتاب می‌مانیم» ویژه باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این مطلب گفت: دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان خوزستانی جهت گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های خوانده شده در ایام خانه‌نشینی، ادامه‌دار بودن فعالیت باشگاه‌ها در جلسات کتابخوانی کودکان و نوجوانان و استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی جهت ترویج  و گسترش کتابخوانی در سراسر استان اقدام به برگزاری این پویش کتابخوانی مجازی کرد.
 
مرتضی جمشیدی افزود: از بین آثار رسیده به دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی استان در دو بخش: کلیپ فیلم 60 تا 120 ثانیه ای و مرور خاطرات کودکان و نوجوانان در مبارزه با شکست ویروس کرونا و نحوه برخورد با آن، پس از بررسی و داوری 20 نفر از شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز و اهواز به بخش پایانی راه یافتند.

وی با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه پویش مجازی کتابخوانی تصریح کرد: بیشترین آثار از شهرستان رامهرمز بود که پس از داوری 14 نفر از اعضای باشگاه‌های کتابخوانی این شهرستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

جمشیدی ادامه داد: نفرات برگزیده شهرستان رامهرمز در بخش فیلم متشکل از : «بهاره کریمی» از باشگاه کتابخوانی گل مریم، «ریحانه بیگدلی» باشگاه 10 قصه، «ریحانه جاشی» باشگاه جاده دانایی، «رژان مرادی» باشگاه مهر و ماه، «بهاره دیلمی » باشگاه باغ قصه، «یاسمن نوذری»، «رضوان و رخساره اعتمادی» کار مشترک از باشگاه شهید حسین نژادیان‌، «فاطمه سماعی»، «محسن اسکندی» ، «علیرضا و ترنم کریمی» از باشگاه تشکوه و کاکا یوسف به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

وی اضافه کرد: هئیت داوران در بخش فیلم «یگانه توکلی‌فر» از باشگاه پیرسیک بهبهان، «فاطمه میرسالاری» از باشگاه سیمرغ بهبهان و «یکتا و پگاه پنجه» هر دو از باشگاه تیتمیک‌های بهبهان را نفرات برتر این بخش اعلام کردند. 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از اهواز «ساجده همداوی»، «فاطمه بدوان» و «زهرا شویخ» از باشگاه کتابخوانی یار مهربان نفرات برگزیده بخش فیلم معرفی شدند.

جمشیدی افزود: هئیت داوران در بخش خاطره نویسی، «ستایش سرکوهکی »و «مهدی اسکندری» را هر دو از باشگاه کتابخوانی تشکوه و کاکا یوسف رامهرمز شایسته تقدیر اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها