سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
چراغ چهل‌سالگی دفاع مقدس در فارس روشن شد

نخستین رویداد هنری به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، در فارس کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فارس، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس با اعلام این مطلب، گفت: حوزه هنری با همراهی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری شیراز دو رویداد مهم ادبی، هنری را کلید زد که نخستین رویداد پویش کتاب نمایش 20 بود؛ رویدادی که به اجرای نمایشی از برترین کتاب‌های دفاع مقدس کشور و استان اختصاص داشت.
 
عبدالرضا قیصری، ادامه داد: رویداد دیگر مسابقه بزرگ ادبی، هنری با عنوان «... که ایام غم نخواهد ماند» بود که به آثار شاعران و طنزپردازان در سه بخش طنز و کوته‌سروده‌ها و کلیپ‌های شعرخوانی آنان اختصاص داشت.
 
وی گفت: این رویدادها که به‌نوعی نخستین برنامه‌های با محور دفاع مقدس در عرصه ادب و هنر در سال جاری بود چراغ رویدادهای هنری چهل سالگی دفاع مقدس فارس را روشن کرد از این رو در اختتامیه علاوه بر مسئولان حوزه هنری و شهرداری شیراز میزبان مسوولین دبیرخانه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس نیز هستیم.
 
دکتر قیصری افزود: آیین اختتامیه نیز به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و طی آن جمع مختصری از مدعوین در باغ جهان نمای شیراز حضور می‌یابند و مشروح برنامه از اپلیکیشن حوزه هنری و صفحات برگزیده‌ای در فضای مجازی پخش خواهد شد.
 
وی اعلام کرد: صفحه حوزه هنری در شبکه آپارات (artfars) و صفحات حوزه هنری (artfars.ir) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز (farhangi.shiraz) و اصغر گروسی (hamidreza_garoosi_asghar) و‌ هاشم کرونی (hkorouni) دبیران دو جشنواره در اینستاگرام نیز علاوه بر اپلیکیشن حوزه هنری این رویداد را به صورت مستقیم پخش خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها