پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کودکان رکورددار مسابقه کتابخوان مرا بخوان در استان فارس

داوری آثار ارسالی به مسابقه کتابخوان مجازی «مرا بخوان» به پایان رسید و برندگان این جشنواره به زودی معرفی و تقدیر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، با اتمام زمان مسابقه کتابخوان مرا بخوان، تمامی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره بررسی شد؛ این در حالی است که قریب به 300 ویدئو معرفی کتاب توسط اعضای کتابخانه های عمومی در استان فارس و دیگر استان های کشور به جشنواره ارسال شده است.
 
از میان آثار ارسالی 185 اثر که شرایط جشنواره به درستی در آنها رعایت شده بود، توسط دبیرخانه مسابقه واقع در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس داوری و ارزیابی شد.
 
دقت در انتخاب کتاب، تناسب منبع با گروه سنی شرکت کننده، خلاقیت در شیوه معرفی و استفاده از ایده‌های خلاقانه دارای اولویت امتیازدهی بود که براساس آن برگزیدگان معرفی و از آن ها تقدیر خواهد شد.
 
این مسابقه از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی فارس ویژه گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بود که با انتشار فراخوان از نیمه دی‌ماه تا ابتدای اسفند سال گذشته برگزار شد و به دلیل شیوع کرونا در کشور و ضرورت ترویج کتابخوانی در ایام قرنطینه، بخش دوم این مسابقه ویژه ایام کرونا تا انتهای فروردین ماه برگزار شد.
 
علاقه‌مندان در این رویداد کتاب‌های مدنظر خود را در قالب ویدئوهای یک دقیقه‌ای معرفی و از طریق برنامه اینستاگرام و با هشتگ مسابقه ارسال می‌کردند.
 
در بازه زمانی تعیین شده درحدود 300 فایل ویدئویی از سوی گروه‌های سنی مختلف در صفحات اینستاگرام منتشر شد که بیشترین مشارکت مربوط به گروه سنی کودک بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها