چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
امکان فروش انلاین کتاب‌های دانشگاه هنر فراهم شد

استادان و دانشجویان رشته‌های هنر می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش کتاب دانشگاه هنر برای خرید 200 منبع مطالعاتی اقدام کنند.

علی بوذری، مسئول انتشارات دانشگاه هنر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اعلام خبر رونمایی از سامانه فروش کتاب انتشارات دانشگاه هنر بیان کرد: این سامانه با دو هدف معرفی کتاب‌های انتشارات دانشگاه هنر و امکان دسترسی دانشجویان و استادان به‌دلیل نیمه‌تعطیل بودن دانشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا، ایجاد شده‌است. درحال عقد قرار‌داد با شرکت ملی پست برای ارسال کتاب‌ها هستیم. 

وی با بیان اینکه طراحی سامانه قبل از سال نو آغاز شده بود، افزود: حدود 200 عنوان کتاب در سامانه فروش کتاب دانشگاه هنر بارگذاری شده‌است. کاربران با مراجعه به سایت https://press.art.ac.ir/ می‌توانند علاوه‌بر خرید و ثبت سفارش از اطلاعات کتابشناختی نیز مطلع شوند.    
 
بوذری با بیان این مطلب که دانشگاه هنر قدیمی‌ترین دانشگاه در حوزه آموزش رشته‌‌های هنری است، افزود: انتشارات دانشگاه هنر سال 1362 تاسیس شده‌ و در حوزه‌های مختلف شامل هنر‌های تجسمی، نمایشی، موسیقی، سینما، تئاتر، معماری و شهرسازی، علوم نظری، مطالعات عالی هنری و هنر‌های کاربردی به تولید محتوا اقدام می‌کند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها