چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
آخرین وضعیت پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی مهدیشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در اولین سفر درون‌استانی خود در این کسوت، به مهدیشهر رفت و از پروژه در دست ساخت کتابخانه عمومی این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، فرشید فلاح در این بازدید از بخش‌های مختلف پروژه در دست ساخت ازجمله سالن مطالعه، مخزن کتاب، موتورخانه، بخش اداری و محوطه‌سازی کتابخانه عمومی مهدیشهر بازدید کرد و در گفت‌وگو با پیمانکار و مشاوران این پروژه در جریان مسایل فنی، مالی و اجرایی این پروژه بزرگ فرهنگی در مهدیشهر قرار گرفت.

وی کتابخانه عمومی احداث شده در مهدیشهر را پروژه‌ای بسیار مهم دانست و گفت: احداث این کتابخانه اقدام فرهنگی ضروری برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در منطقه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با اشاره به مشخصات فنی و هزینه ساخت کتابخانه عمومی مهدیشهر گفت: با نصب انشعاب برق ساختمان تلاش بر این است تا هرچه سریع‌تر کتابخانه عمومی مهدیشهر برای تجهیز و بهره‌برداری علاقه‌مندان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تحویل نهاد کتابخانه‌ها شود.


وحید مداح مسئول طرح‌های عمرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این بازدید زیربنای کتابخانه عمومی مهدیشهر را 1200 مترمربع بیان کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2900 مترمربع در دو طبقه احداث شده است.

وی با تشریح وضعیت روند ساخت این پروژه گفت: پس از برقراری انشعاب برق در کوتاه‌ترین زمان پروژه مذکور آماده تحویل به نهاد کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز با بیان اینکه تکمیل و بهره‌برداری از کتابخانه عمومی مهدیشهر و بیمارستان دربند دو مطالبه و خواسته ضروری مردم مهدیشهر است، گفت: تلاش فرمانداری نیز بر تحویل و تجهیز هرچه سریعتر این پروژه است.

وی به وجود افراد خیّر در شهرستان مهدیشهر نیز اشاره کرد و افزود: پس از تحویل و انجام اقدامات لازم توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی جهت تجهیز این پروژه، از وجود خیرین این منطقه برای تامین برخی اقلام از جمله تجهیزات الکترونیکی، کتاب و میز و صندلی مناسب استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها