چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
پویش «تندرست باش ای ایران» با مشارکت بزرگان فرهنگ و هنر تشکیل شد

پویش #تندرست_باش_ای_ایران به همت خانه کتاب با هدف تقویت روحیه مردم ایران و مشارکت بزرگان فرهنگ و هنر در جریان مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، هرچند کرونا، این روز‌ها به کلید‌واژه پیام‌ها و صحبت‌های اصلی مردم تبدیل شده‌است، اما تجربه نشان داده است، در شرایط بحرانی، تقویت روحیه هموطنان و انتشار پیام‌های امید‌بخش نقش بسزایی در حفظ سلامت روحی و روانی جامعه دارد.

در این راستا، موسسه خانه کتاب از اهالی فرهنگ و هنر دعوت کرده که با مشارکت در پویش #تندرست_باش_ای_ایران پیام‌های صوتی خود را با مردم ایران به اشتراک بگذارند. این پیام ها همراه با تصویر چهره‌های سرشناس حوزه کتاب و نشر، در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

تاکنون در این پویش چهره‌هایی مانند سعید تشکری(نویسنده)، محمد‌جعفر یاحقی(نویسند و پژوهشگر)، قاسم رفیعا(شاعر)، ابوالقاسم غلامی‌مایانی‌راد(شاعر و پژوهشگر) و  احمد آرام(نویسنده)، حسن بلخاری(پژوهشگر و رئیس انجمن آثار و مفاخر)، نیکنام حسینی‌پور(مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب) مشارکت داشته‌اند.

محبوبه نجف‌خانی، افسانه شعبان‌نژاد و مصطفی رحمان‌دوست و نوید فرخی از مترجمان،‌نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان و موسی بیدج، تهمینه حدادی، غلامرضا امامی، هاشم اکبریانی و رضا کاظمی، منصوره اتحادیه و علی بلوکباشی از دیگر شاعران و نویسندگان کشورمان هستند که در این پویش مشارکت داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها