سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کرونا جایزه ادبی جم در بوشهر را به تعویق انداخت

بنا بر اعلام دبیرخانه جایزه ملی شعر جم، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزاری آیین پایانی این رویداد ادبی که قرار بود 15 و 16 اسفندماه برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، در متن اطلاعیه دبیرخانه این جایزه ملی آمده است:

«در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و دستورالعمل‌های صادره از سوی استانداری بوشهر درخصوص لغو تمام برنامه‌های فرهنگی هنری تا اطلاع ثانوی، برگزاری اختتامیه جایزه ملی شعر جم به زمانی دیگر موکول شد.

این جایزه طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود در روزهای 15 و 16 اسفندماه در شهرستان جم برگزار شود که با توجه به وضعیت کنونی، به زمانی مناسب‌تر منتقل خواهد شد. بدیهی است روند داوری آثار طبق برنامه زمانبندی انجام می‌شود و امیدواریم در صورت بهبود شرایط و رفع بحران شیوع ویروس کرونا، جایزه ملی شعر جم در دهه سوم فروردین 1399 برگزار شود.»

یادآوری می‎شود، فراخوان سومین جایزه ملی شعر جم آذرماه سال جاری در چهار بخش شامل شعر موزون (کتاب منتشر شده، کتاب منتشرنشده و تک‌شعر)، شعر آزاد (کتاب منتشرشده، کتاب منتشرنشده و تک‌شعر)، نقد شعر (کتاب منتشرشده و آثار منتشرشده در مطبوعات) و بخش ویژه جم (کتاب شعر منتشرشده، کتاب شعر منتشرنشده، تک‌شعر، کتاب پژوهشی منتشر شده و کتاب پژوهشی منتشرنشده) منتشر شد. مهلت ارسال آثار در این فراخوان 30 دی‎ماه اعلام شده بود که به‌دلیل استقبال از این رویداد این تاریخ تا دهم بهمن سال جاری تمدید شد.

هیات داوری این رویداد به تفکیک هر بخش به این شرح اعلام شده است:

بخش شعر موزون: سیامک بهرام‌پرور، مریم جعفری‌آذرمانی، حسن صادقی‌پناه، محمدکاظم کاظمی، محمدسعید میرزایی. شعر آزاد: شمس آقاجانی، نرگس باقری، رزا جمالی، بهزاد خواجات، مصطفی علیپور.
نقد ادبی (شعر): علی تسلیمی، لیلا صادقی، فرشید فرهمندنیا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها