شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
تشکیل کمپین برای نجات یک کتاب‌فروشی

کمپین مسئولیت اجتماعی برای پیشگیری از تعطیلی کتاب‌فروشی درخت بخشنده با همکاری چهره‌های فرهنگی و هنری و سایت همبودگاه تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، کمپین «مسئولیت اجتماعی» با هدف جلب مشارکت مردم برای ادامه فعالیت کتاب‌فروشی «درخت بخشنده» به همت مهسا ملک‌مرزبان و مشارکت چهره‌های فرهنگی و سایت استارتاپی «همبودگاه» تشکیل شده است.

از همه نویسندگان و مترجمان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دعوت شده تا از کتاب‌های این کتابفروشی فهرست پیشنهادی تهیه کنند و بر روی وب سایت همبودگاه قرار دهند؛ تا علاقه‌مندان بتوانند از این کمپین حمایت کنند و کتاب‌های موجود در این کتابفروشی تا حد امکان به فروش برسد.

۳۰ آبان، هم‌زمان با هفته کتاب و کتابخوانی نیز نشست پایانی این کمپین در کتابفروشی «درخت بخشنده» با حضور نویسندگان و مترجمان همراه کمپین از ساعت ۱۲ الی ۱۶برگزار می‌شود.

تا به حال تعداد زیادی از نویسندگان و مترجمان و فعالان اجتماعی و فرهنگی دغدغمه‌مند با این کمپین همراه شدند که از آن‌ها می‌توان به اسدالله امرایی، مسعود فروتن، محمد طلوعی، علی‌اکبر زین‌العابدین، رامبد خانلری، محبوبه خدائی، مریم سمیع‌زادگان، بنفشه فریس‌آبادی، سمیرا رستگارپور و... با این کمپین همراه شدند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها