پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
هشتمین جشنواره شعر استان خوزستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری هشتمین جشنواره شعر استان خوزستان در دی ماه سال جاری خبر داد.

محمد جوروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان با بیان این خبر گفت: این جشنواره در سه بخش شعر با موضوع آزاد و کلاسیک، کتاب: کتاب‌های چاپ نشده شاعران خوزستان و نکوداشت: تجلیل از یک چهره تاثیرگذار شعر استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را رشد و خلاقیت آفرینش‌های ادبی استان برشمرد و افزود: بازشناسی جایگاه ادبی و نقش ارزنده شاعران استان، کمک به خلق آثار ادبی و فرهنگی مولفان جوان و پیشکسوت شعر استان از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: هر شاعر می‌تواند با 5 شعر در بخش آزاد و 5 شعر در زمینه  کلاسیک در بخش رقابتی جشنواره شرکت کند. مهلت ارسال به دبیرخانه جنشواره 10 آذرماه و زمان برگزاری آن 11 دیماه است.   

جوروند درخصوص جوایز برگزیدگان جشنواره توضیح داد: به نفر اول در هر بخش: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 15 میلیون ریال، نفر دوم: دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال و نفر سوم: دیپلم افتخار و مبلغ 7 میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، واحد ادبی با کد پستی: 61336-13175 ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها