سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
​رونمایی از دو مجموعه داستان گروهی

جلسه رونمایی از دو مجموعه داستان «کافه رُس» و «ناصرخُله، ناصرشاه» اثر جمعی از نویسندگان در کتابفروشی نشرچشمه کارگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ نشست رونمایی از دو مجموعه‌داستان «کافه رُس» و «ناصر‌خُله، ناصرشاه» اثر نویسندگان حمید شهیری، فروزان اسکندری، مژگان شعبانی، سارا رحمانی نهوجی، سپهر سهرابی و احمدرضا احمدوند روز جمعه (12 مهرماه) با حضور علاقه‌مندان به ادبیات در کتابفروشی نشرچشمه کارگر برگزار می‌شود.

در این نشست علیرضا ایرانمهر به‌عنوان سخنران و منتقد ادبی حضور خواهد داشت و درباره هر دو کتاب صحبت خواهد داد.
 
این دو کتاب از سوی گروهی از نویسندگان نوشته شده است که در یک مجموعه کنار هم کار می‌کنند. این گروه نویسندگان در هر کتاب درباره یک موقعیت مکانی مشخص (لوکیشن) داستان می‌نویسند. کتاب اول این گروه نویسندگان به نام «گورستان می‌رقصد» سال گذشته منتشر شد که همه داستان‌های این کتاب در گورستان است. البته هر داستان با سبکی مختلف و با نگاهی متقاوت نوشته شده است. کتاب دوم «کافه رُس» به موقعیت مکانی کافه می‌پردازد و در کتاب سوم به فضای یک قلعه باستانی پرداخته‌اند. در واقع در این کتاب‌ها نویسندگان خود را در یک موقعیت مکانی مشخص قرار می‌دهند و هر یک به بیان یک داستان می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌تواند از ساعت 16 الی 18 روز جمعه (12 مهرماه)‌ به کتابفروشی نشرچمشه کارگر واقع در خیابان کارگر شمالی، تقاطع بزرگراه شهید گمنام، کوچه چهارم، پلاک 2 مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها