چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
فراخوان ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی

ششمین دوره تقدیر از افراد و گروه‌های فعال در ترویج کتابخوانی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور و تعدادی از نهادهای دولتی و غیردولتی و تشکل‌های مردم نهاد طراحی و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شبکه گروه‌های ترویج کتابخوانی با حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد، ششمین دوره تقدیر از افراد و گروه‌های فعال در ترویج کتابخوانی را با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور، تعدادی از نهادهای دولتی و غیردولتی و تشکل‌های مردم نهاد طراحی و اجرا کند.
 
هدف از اجرای این طرح، تاثیر پایدار در گسترش کتابخوانی میان اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان و کودکان و نوجوانان بوده و اهداف جانبی مانند استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، قابلیت معرفی فعالیت‌های صورت گرفته به سایر مناطق به عنوان الگو، اثربخشی فعالیت‌های کتابخوانی در رفتارهای اجتماعی با فعالیت‌های عموم مردم و ... نیز دنبال می‌شود.
 
گروه‌های مروج کتابخوانی در پنج دوره گذشته بالغ بر 2700 فرد شناسایی و در قالب شبکه گروه‌های ترویج کتابخوانی ساماندهی شده‌اند.
 
فرم فراخوان ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی اینجا بارگذاری شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها