یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی قرآنی» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی قرآنی» از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ارتقای سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، دسترس‌پذیر کردن کتب قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به‌صورت الکترونیک در اپلیکیشن کتاب‌خوان پژوهان انجام و اسامی برندگان اعلام شد.

در این مسابقه که بیش از 5700 نفر در آن شرکت کرده بودند، نزدیک به 5300 نفر موفق به کسب نمره حدنصاب 60 شدند. از این میان علی احمدنژاد و ایمان مژگانیان طبق قرعه‌کشی انجام‌شده برنده کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات شدند و آرزو کردستانی، یزدان شاه ملکی، فاطمه مژگانیان، علی ابوئی مهریزی و وحیده آقایی نیز موفق به دریافت کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس شدند.

سمیه جعفری، مرضیه شعبانی، اکرم محمدپور عارفی، معصومیه فیض عارفی و ناهید محمدی نیز به عنوان برندگان قلم قرآنی این مسابقه شناخته شدند.

همچنین 100 بن خرید کتاب از کتاب‌خوان همراه پژوهان به نفرات دیگر اهدا و به‌تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقه، کارت هدیه 5000 تومانی از سوی کتاب‌خوان همراه پژوهان اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها